ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΜΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΜΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ (EL)

Κακοδήμος , Λάμπρος
Τσοβόλας, Σπύρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2025-04-27


Το σενάριο κατασκευάστηκε από ομάδα εκπαιδευτικών στα πλαίσια τηςενδοσχολικής επιμόρφωσης. Επιδιώκεται η εισαγωγή και οικοδόμηση τηςέννοιας/μέγεθος ορμή. Μια τέτοια προσέγγιση μπορεί να είναι εφικτή και είναιπροτιμότερο να γίνει στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Αν υπάρχει αεροδιάδρομοςκαι καροτσάκια μπορεί να επιλεγεί η προσέγγιση του προγράμματος PSSC. Το εικονικόεργαστήριο που κατασκευάστηκε δεν υποκαθιστά το πραγματικό, αλλά αποτελεί έναακόμη εφόδιο για το διδάσκοντα. Πλεονεκτεί σε σχέση με το κανονικό εργαστήριο σταεξής σημεία: • εξασφαλίζει μεγάλο κέρδος χρόνου• παρέχει πολλαπλές αναπαραστάσεις (διανύσματα, γραφικές παραστάσεις, στιγμιαίεςτιμές, προσομοίωση με ελεγχόμενο ρυθμό εξέλιξης) • επιτρέπει επανάληψη ενός πειράματος με ακριβώς τις ίδιες αρχικές συνθήκες• επιτρέπει τη μελέτη ακραίων καταστάσεων (π.χ. πολύ μεγάλη μάζα) (EL)


κρούση (EL)
Ορμή (EL)
διατήρηση ορμής (EL)
εκτόξευση (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση – ΕΤΠΕ (EL)


Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ; 459-466 (EL)
Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση; 2ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ; 459-466 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.