Διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης: Δυσκολίες και παρανοήσεις

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Διαφοροποίηση της διδασκαλίας και της μάθησης: Δυσκολίες και παρανοήσεις (EL)
Differentiation of teaching and learning: Difficulties and misconceptions (EN)

Ιωαννίδου-Κουτσελίνη, Μαίρη

Το άρθρο επισημαίνει και συζητά τις λανθασμένες αντιλήψεις, γνωστές ως παρανοήσεις (misconceptions) (National Research Council, 1997), οι οποίες αναφέρονται είτε απευθείας στην έννοια και τις διαδικασίες της Διαφοροποίησης της Διδασκαλίας και Μάθησης είτε στις θεωρίες περί μάθησης και του ρόλου του εκπαιδευτικού και οι οποίες επηρεάζουν τη θεωρία και εφαρμογή της διαφοροποίησης, σε τάξεις μικτής ετοιμότητας. Βασικός σκοπός είναι να απαντηθεί το επαναλαμβανόμενο ερώτημα των εκπαιδευτικών για το πώς είναι δυνατό να διδάσκει κανείς και να ικανοποιεί την ίδια ώρα τις διαφορετικές ανάγκες διαφορετικών μαθητών. Η ίδια η ερώτηση αναδεικνύει πολλές λανθασμένες αντιλήψεις. Διευκρινίζεται η έννοια και προτείνονται πρακτικές εφαρμογής στην τάξη καθώς και ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε σχολική βάση, μέσα από διαδικασίες Έρευνας Δράσης (π.χ. Koutselini, 2008b, 2010). (EL)
This article investigates teachers’ misconceptions (National Research Council, 1997) about Differentiation of Teaching and Learning which affect teachers’ attitudes towards theory and the implementation of differentiation in classrooms of mixed readiness.  The aim of the article is to answer the question usually addressed by teachers in all the levels of education referring to the difficulty to teach simultaneously students with different academic needs and to fulfil their different expectations.  The question as such reveals implicit theories and misconceptions pertaining teachers’ understanding of differentiated instruction.  Clarification of the concept and provisions for the participatory in-service teachers’ training trough Action research (i.e., Koutselini, 2008b, 2010) are provided.   (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

διαφοροποίηση (EL)
έρευνα δράση (EL)
παρανοήσεις (EL)
συνεργατική μάθηση (EL)
κουνστρουκτιβισμός (EL)
differentiation (EN)
constructivism (EN)
cooperative learning (EN)
action research (EN)
misconceptions (EN)


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

2020-12-22


ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)

2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 6 (2020); 12-29 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 6 (2020); 12-29 (EN)

Copyright (c) 2020 Μαίρη Ιωαννίδου-Κουτσελίνη (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.