Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων τραπεζικού καταστήματος με βάση επιχειρησιακά αποτελέσματα και δεδομένα ποιότητας υπηρεσιών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πολυτεχνείο Κρήτης   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων τραπεζικού καταστήματος με βάση επιχειρησιακά αποτελέσματα και δεδομένα ποιότητας υπηρεσιών (EL)

Μανιουδάκης Μιλτιάδης (EL)

Μη διαθέσιμο (EL)
Not available (EN)

masterThesis

2007


φ. 1: Εισαγωγή -- Κεφ. 2: Τραπεζικό σύστημα στην Έλλαδα -- Κεφ. 3: Παρουσίαση καταστήματος και τραπεζικών προϊόντων -- Κεφ. 4: Τράπεζες και αποδοτικότητα -- Κεφ. 5: Μέθοδοι αξιολόγησης ικανοποίησης και αποδοτικότητας -- Κεφ. 6: Έρευνα ικανοποίησης πελατών -- Κεφ. 7: Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων (EL)


Banks and banking--Greece (EN)
Banks and banking--Customer services--Greece (EN)

Ελληνική γλώσσα

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης::Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.