Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων τραπεζικού καταστήματος με βάση επιχειρησιακά αποτελέσματα και δεδομένα ποιότητας υπηρεσιών

This item is provided by the institution :
Technical University of Crete   

Repository :
Institutional Repository Technical University of Crete   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων τραπεζικού καταστήματος με βάση επιχειρησιακά αποτελέσματα και δεδομένα ποιότητας υπηρεσιών (EL)

Μανιουδάκης Μιλτιάδης (EL)

Μη διαθέσιμο (EL)
Not available (EN)

masterThesis

2007


φ. 1: Εισαγωγή -- Κεφ. 2: Τραπεζικό σύστημα στην Έλλαδα -- Κεφ. 3: Παρουσίαση καταστήματος και τραπεζικών προϊόντων -- Κεφ. 4: Τράπεζες και αποδοτικότητα -- Κεφ. 5: Μέθοδοι αξιολόγησης ικανοποίησης και αποδοτικότητας -- Κεφ. 6: Έρευνα ικανοποίησης πελατών -- Κεφ. 7: Συγκριτική αξιολόγηση τμημάτων (EL)


Banks and banking--Greece (EN)
Banks and banking--Customer services--Greece (EN)

Greek

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης::Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)