Μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζόμενων από τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνίας σε επιλεγμένο δείγμα ελληνικών επιχειρήσεων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζόμενων από τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνίας σε επιλεγμένο δείγμα ελληνικών επιχειρήσεων (EL)

Μυλωνακης Εμμανουηλ (EL)
Mylonakis Emmanouil (EN)

Τσαφαρακης Στελιος (EL)
Ματσατσινης Νικολαος (EL)
Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Γρηγορουδης Ευαγγελος (EL)
Technical University of Crete (EN)
Grigoroudis Evangelos (EN)
Tsafarakis Stelios (EN)
Matsatsinis Nikolaos (EN)

Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων από τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνίας σε επιλεγμένο δείγμα του Ελληνικού χώρου και πιο συγκεκριμένα τριών επιχειρήσεων, INTRACOM, ΟΤΕ και ALPHA BANK. Η λήψη αποφάσεων, η δημιουργία παρακίνησης, η εφαρμογή σωστού ελέγχου και η ύπαρξη σωστού ηθικού είναι αποτέλεσμα ενός σωστά εγκαταστημένου συστήματος μέσα σε ένα επιχειρησιακό περιβάλλον. Η έρευνα διεξήχθη με ηλεκτρονική μορφή ερωτηματολογίων με συνολικό δείγμα 120 ερωτηματολόγια. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι ο προσδιορισμός των μορφών εσωτερικής αμφίδρομης επικοινωνίας (της διοίκησης προς τους εργαζομένους και αντιστρόφως) και ο βαθμός ικανοποίησης τους. Είναι σημαντικό λοιπόν, να μελετηθεί και να προσδιοριστεί ο βαθμός στον οποίο οι Ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν να εφαρμόζουν την θεωρία της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση τα μέσα-δίκτυα που χρησιμοποιούνται για την εφαρμογή και την διαχείριση της επιχειρησιακής επικοινωνίας. (EL)

masterThesis

Ικανοποίηση πελατών--Μέθοδος MUSA (EL)


Ελληνική γλώσσα

2016


Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης (EL)
Technical University of Crete::School of Production Engineering and Management (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.