δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στα πλαίσια της παρούσης εργασίας πραγματοποιήθηκε μελέτη του ανταγωνισμού των
ηλεκτρονικών καταστημάτων που ασχολούνται με προϊόντα νέας τεχνολογίας.
Πραγματοποιήθηκε έρευνα αγοράς με ερωτηματολόγια και ανάλυση αποτελεσμάτων στο κατά
πόσο αυξάνονται οι πωλήσεις στα καταστήματα ειδών τεχνολογίας με τις ηλεκτρονικές
πωλήσεις και αν οι καταναλωτές εξυπηρετούνται με τις ηλεκτρονικές αγορές. Επίσης,
εξετάστηκε το πόσο εύκολα μπορεί ένας πελάτης να αξιοποιήσει τα e-shops και να κάνει τις
αγορές του ηλεκτρονικά, αν επωφελείται από αυτό και αν με το πέρασμα των χρόνων η χρήση
των ηλεκτρονικών αγορών παρουσιάζει προβλήματα. Επίσης, πραγματοποιήθηκε ανάλυση της
συμπεριφοράς των πελατών που προτιμάνε τις ηλεκτρονικές αγορές ειδών τεχνολογίας, τα
προϊόντα που αγοράζουν περισσότερο κοκ. Και τέλος, μετρήθηκε η ικανοποίηση των
καταναλωτών και ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού μεταξύ των σημαντικότερων
ηλεκτρονικών καταστημάτων με χρήση μεθόδων πολυκριτήριας ανάλυσης αποφάσεων.
(EL)
Επιχειρησιακή έρευνα
(EL)
Operational research
(EN)
Ελληνική γλώσσα
Πολυτεχνείο Κρήτης::Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
(EL)
Technical University of Crete::School of Production Engineering and Management
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.