Συμβουλευτική, δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης, ειδική αγωγή

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συμβουλευτική, δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης, ειδική αγωγή (EL)
Counseling and social support networks for parents of children with disabilities and / or special needs (EN)

Γαστουνιώτου, Ελένη
Λάκκα, Ελπίδα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Τα παιδιά και οι οικογένειές τους ιδωμένα μέσα σε ένα οικολογικό περιεχόμενο αποτελούν μέλη διαφόρων υποσυστημάτων και αλληλεπιδρούν με αυτά. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε στο πλαίσιο της συμβουλευτικής που παρέχεται στους γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες και ποια είδη κοινωνικής υποστήριξης τους παρέχονται. Τα ερωτήματα που διερευνώνται είναι αν υπάρχει σχέση ανάμεσα στην άτυπη και την τυπική υποστήριξη που παρέχεται στους γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες και αν υπάρχει διαφορά στα είδη υποστήριξης που παρέχονται ανάλογα με το φύλο και την εθνικότητα των γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες. Ο ερευνητικός μας σχεδιασμός περιελάμβανε τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας στην οποία συμμετείχαν 29 γονείς παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες από το Ελληνικό Κρανιοπροσωπικό Κέντρο στην Αθήνα, το Κέντρο Ανάπτυξης στη Λιβαδειά, και την Κύμη Ευβοίας Σύμφωνα με τα ευρήματα, υπάρχει θετική σχέση και αλληλεπίδραση ανάμεσα στην άτυπη και τυπική υποστήριξη, ενώ το φύλο και εθνικότητα των γονέων παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες δεν φάνηκε να επηρεάζουν το είδος της βοήθειας που τους παρέχεται. (EL)
Children and their families seen in an ecological content are members of and interact with various subsystems. The main purpose of the work is to look at the counseling provided to the parents of children with disabilities and / or special needs and what kinds of social support they provide. The questions that are being investigated are whether there is a link between the informal and formal support provided to the parents of children with disabilities and / or special needs and whether there is a difference in the types of support provided by gender and nationality of the parents of children with disabilities and / And special needs. Our research plan included conducting a quantitative survey involving 29 parents of disabled and / or disabled children from the Hellenic Cranio-Facial Center in Athens, Livadia Development Center and Kymi Evia. According to the findings, there is a positive relationship and interaction Between informal and formal support, while the gender and nationality of the parents of children with disabilities and / or special needs did not appear to affect the kind of assistance provided to them. (EN)


Συμβουλευτική (EL)
ειδική αγωγή (EL)
δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης (EL)
social support networks (EN)
special education (EN)
Counseling (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 202-225 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 202-225 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Ελένη Γαστουνιώτου, Ελπίδα Λάκκα (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.