Specific learning difficulties and delinquency: Bibliographic delineation and relationship research in school and family culture

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και παραβατική συμπεριφορά: Βιβλιογραφική οριοθέτηση και αναζήτηση σχέσεων στον πολιτισμό του σχολείου και της οικογένειας (EL)
Specific learning difficulties and delinquency: Bibliographic delineation and relationship research in school and family culture (EN)

Σκληβάγκου, Αφροδίτη
Δροσινού Κορέα, Δρ. Μαρία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Η εργασία επιδιώκει να εξετάσει βιβλιογραφικά τους όρους ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ) και παραβατική συμπεριφορά, να αναζητήσει με ποιον τρόπο συνδέονται ο πολιτισμός του σχολείου και της οικογένειας. Οι ΕΜΔ (δυσλεξία) εμφανίζονται μέσα στη σχολική τάξη κι αποτελούν δυσχέρειες στην ανάγνωση, τη γραφή, την ορθογραφία και τα μαθηματικά. Η φροντίδα ή η έλλειψη υποστήριξης, καταγράφεται τόσο στο περιεχόμενο του πολιτισμού του σχολείου όσο και της οικογένειας. Η σχολική αποτυχία εκλαμβάνεται από τον περίγυρο των παιδιών ως αδιαφορία και τα ίδια τα παιδιά σταδιακά οδηγούνται στον κοινωνικό αποκλεισμό. Μελέτες έχουν δείξει (Χρηστάκης, 2013) πως τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, είναι περισσότερο επιρρεπή στη χρήση ουσιών, στην απότομη και βίαιη συμπεριφορά σε σχέση με άλλους συνομηλίκους τους. Η αδυναμία κατανόησης των ορίων (προσωπικών και κοινωνικών), καθώς και η ελλιπής ενημέρωσή τους για τις αρνητικές επιπτώσεις των επιλογών τους, καταγράφεται σε μια σειρά παραβατικών συμπεριφορών. (EL)
The paper seeks to examine the terms and conditions of special learning difficulties and behavior, to explore how the culture of the school and the family are connected. DMPs (dyslexia) appear in the classroom and are difficulties in reading, writing, spelling and mathematics. Care or lack of support is recorded both in the content of school culture and family. School failure is perceived by children as indifference and the children themselves are gradually being driven to social exclusion. Studies have shown (Christakis, 2013) that people with special educational needs are more susceptible to substance abuse, abusive and violent behavior than other peers. The inability to understand the boundaries (personal and social), as well as their inadequate awareness of the negative impacts of their choices, is recorded in a series of offending behaviors. (EN)


σχολική ετοιμότητα (EL)
δυσλεξία (EL)
ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (EL)
παραβατικότητα (EL)
πολιτισμός οικογένειας (EL)
πολιτισμός σχολείου (EL)
Special learning difficulties (EN)
school culture (EN)
family culture (EN)
delinquency (EN)
school preparedness (EN)
dyslexia (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Greek

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 286-306 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 286-306 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Δρ. Μαρία Δροσινού Κορέα, Αφροδίτη Σκληβάγκου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)