Municipal Nurseries: Education or Custody? Parents' views of preschool children from twelve months (12) to five (5) years

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημοτικοί Παιδικοί σταθμοί: Εκπαίδευση ή Φύλαξη; Απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας από δώδεκα μηνών (12) μηνών έως πέντε (5) ετών (EL)
Municipal Nurseries: Education or Custody? Parents' views of preschool children from twelve months (12) to five (5) years (EN)

Σταθάκης, Γεώργιος
Κωνσταντίνου, Παναγιώτα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Πληθώρα μελετών στην Ελλάδα και το εξωτερικό καταδεικνύουν την σπουδαιότητα της προσχολικής αγωγής και της ευεργετικής της δράσης σε διάφορους τομείς. Η δημιουργία των παιδικών σταθμών στις μέρες μας έχει απομακρυνθεί από τον αρχικό λόγο ίδρυσης τους που δεν ήταν άλλος από την φύλαξη των ορφανών τέκνων και τέκνων εργαζομένων μητέρων.Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί σήμερα αποτελούν δεύτερη οικογένεια και πρώτη επαφή των παιδιών με την «σχολική ζωή» και αποτελούν ξεχωριστό προπαρασκευαστικό κομμάτι της μετέπειτα πορείας τους. Όπως είναι γνωστό η διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών, έχει σαν αρχή την βρεφική κιόλας ηλικία και όχι τη νηπιακή - προσχολική όπως πιστεύονταν στο παρελθόν. Στις μέρες μας η παραπάνω θέση έχει ιδιαίτερη απήχηση στους γονείς δημιουργώντας ολοένα και περισσότερες προσδοκίες για τις δομές προσχολικής αγωγής.Σκοπός της ερευνάς αυτής είναι να δοθεί ένα είδους «βήμα» στους γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας προκειμένου να εκφράσουν τις απόψεις τους τόσο για το είδος των παρεχόμενων όσο και ζητούμενων υπηρεσιών που επιτελούνται μέσω των Δημοτικών παιδικών σταθμών. Στα πλαίσια της παραπάνω μελέτης θα διεξαχθούν συμπεράσματά σχετικά με την βαρύτητα που προσδίδουν οι ίδιοι οι γονείς και κηδεμόνες στην εκπαίδευση ή την φροντίδα που λαμβάνουν τα τέκνα τους σε τέτοιου είδους κέντρα προσχολικής αγωγής. (EL)
Numerous studies in Greece and abroad demonstrate the importance of pre-school education and its beneficial action in various fields. The creation of kindergartens nowadays has moved away from the original reason of their founding, which was none other than the guarding of orphaned children and children of working mothers. Nursery schools today are the second family and first contact of children with "school life" and constitute a separate preparatory part of their subsequent course. As it is known, the shape of the children's character has as its beginning the infant age and not the pre-school as presumed in the past. Nowadays the above position has a particular impact on parents, creating more and more expectations for pre-school education structures. The purpose of this research is to give a kind of "step" to the parents of pre-school children to express their views on both the kind of services provided and the services that are provided through the municipal nurseries. In the context of the above study, conclusions will be drawn on the importance that parents and guardians themselves attach to the education or care that their children receive in such pre-school centers. (EN)


Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Φύλαξη (EL)
Προσχολική Αγωγή (EL)
Custody (EN)
Municipal Day Care Centers (EN)
Education (EN)
Preschool Education (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 490-505 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 490-505 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Παναγιώτα Κωνσταντίνου, Γεώργιος Σταθάκης (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.