Βασικές παρεμβάσεις διαχείρισης των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Βασικές παρεμβάσεις διαχείρισης των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
Basic intervention management of ADHD symptoms in primary education (EN)

Μπαλατσού, Μαρία Ευθ.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Η εργασία αυτή είναι μια βιβλιογραφική ανασκόπηση που διερευνά τον τρόπο διαχείρισης των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ, στους μαθητές με διαταραχή αλλά και στο σύνολο της σχολικής τάξης του γενικού σχολείου, από την σκοπιά του γενικού εκπαιδευτικού λειτουργού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει σκοπό να λειτουργήσει ως συνοπτικός και πρακτικός οδηγόςτων εκπαιδευτικών που καλούνται να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, για όλους τους μαθητές τους.Στα επιμέρους κεφάλαια παρατίθεται μια εισαγωγή η οποία περιλαμβάνει την ανάλυση και επεξήγηση του όρου ΔΕΠΥ καθώς και σύγχρονα επιδημιολογικά στοιχεία για αυτή. Ακολουθούν η επιγραμματική παράθεση των πυρηνικών της συμπτωμάτων, των τύπων της, η αναφορά στην αυξημένη συννοσηρότητα της και στις δυσκολίες που προκύπτουν ως συνέπεια αυτής.Επισημαίνεται ιδιαιτέρως ο σημαντικότατος ρόλος του σχολείου και κυρίως του εκπαιδευτικού της τάξης στη ζωή του παιδιού με ΔΕΠΥ αλλά και της οικογένειας του. Τέλος γίνεται εκτενής αναφορά σε εκπαιδευτικές πρακτικές και στρατηγικές των οποίων η εφαρμογή βελτιώνει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τη λειτουργικότητα του μαθητή με ΔΕΠΥ. (EL)
This work is a bibliographic review exploring how ADHD symptoms are managed in disorderly pupils as well as in the overall school classroom from the point of view of the general education officer of Primary Education. It aims to act as a brief and practical guide for teachers who are invited to offer their best in the educational process for all their students. The chapters contain an introduction that includes the analysis and explanation of the term ADHD as well as modern epidemiological data for this. This is followed by the epigraphic presentation of its nuclear symptoms, its types, the reference to its increased co-morbidity and the difficulties that arise as a consequence of this. It is particularly noteworthy that the role of the school, and especially of the classroom, in the life of the child with ADHD, His family. Finally, there is an extensive reference to educational practices and strategies whose implementation greatly improves the functionality of the student with ADHD. (EN)


εκπαιδευτικός (EL)
σχολείο (EL)
καλές πρακτικές (EL)
εκπαιδευτικές στρατηγικές (EL)
ΔΕΠΥ συμπτώματα (EL)
symptoms (EN)
ADHD (EN)
school (EN)
good practices (EN)
educational strategies (EN)
educator (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 716-724 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 716-724 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Μαρία Ευθ. Μπαλατσού (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.