Οι λόγοι που οι καθηγητές Α & Β βάθμιας εκπαίδευσης επιμορφώνονται στην ειδική αγωγή κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι λόγοι που οι καθηγητές Α & Β βάθμιας εκπαίδευσης επιμορφώνονται στην ειδική αγωγή κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους (EL)
The reasons A & B teachers are trained in special education during their careers (EN)

Μπικάκης, Ιωάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-20


Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που επιλέγουν να επιμορφωθούν σε θέματα Ειδικής Αγωγής συνεχώς αυξάνεται. Παρατηρείται επίσης μια ταυτόχρονη αύξηση στα προγράμματα επιμόρφωσης που τους παρέχονται. Αρκετοί εκπαιδευτικοί επιλέγουν αμέσως μετά την απόκτηση του πτυχίου τους να συνεχίσουν με μεταπτυχιακού επιπέδου σπουδές. Άλλοι εισέρχονται στον εργασιακό χώρο και επιλέγουν να επιμορφώνονται κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τουςΣκοπός της ερευνάς είναι να αναδείξει το προφίλ της δεύτερης ομάδας εκπαιδευτικών. Να διερευνήσει το κοινωνικό/οικογενειακό τους προφίλ και να το συσχετίσει με τους λόγους που επιλέγουν να επιμορφωθούν στην Ειδική Αγωγή. Ακόμα θα διερευνηθούν τα είδη της επιμόρφωσης (σεμινάρια, μεταπτυχιακό κλπ) που επιλέγουν και οι λόγοι επιλογής ή απόρριψης κάποιας μορφής επιμόρφωσης.Η μελέτη στηρίζεται σε εργασία του συγγραφέα στα πλαίσια του μεταπτυχιακού Ειδικής Αγωγής που παρακολουθεί (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας). Για την σύνταξη της χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που διαμοιράστηκε μέσω internet αλλά και διά ζώσης στους φοιτητές του ΚΕΜΕΨΕ (2015-2016). Για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθησαν έγινε χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS.Μέσα από την παρούσα μελέτη θα δούμε κατά πόσο τα σημερινά προγράμματα (όπως είναι διαρθρωμένα) καλύπτουν τις ανάγκες των εκπαιδευτικών. Επίσης θα αναλυθεί τι επιπλέον αναζητούν οι εκπαιδευτικοί από τα προγράμματα που παρακολουθούν. (EL)
The number of teachers choosing to receive special education is constantly rising. There is also a simultaneous increase in the training programs provided. Several teachers choose to continue their postgraduate studies right after their graduation. Others enter the workplace and choose to train during their careers The purpose of the research is to highlight the profile of the second group of teachers. Explore their social / family profile and relate it to the reasons they choose to receive Special Needs Education. It will also explore the types of training (seminars, masters, etc.) that choose and the reasons for choosing or rejecting some form of training. The study is based on the work of the author in the framework of the postgraduate special education he attends (University of Nicosia). A questionnaire distributed through the internet was used for writing, but also for living in KEMMEPS students (2015-2016). For the analysis of the collected data, the SPSS statistical program was used. Through this study we will see whether current programs (as structured) cover the needs of teachers. It will also analyze what additional teachers are looking for from the programs they are watching. (EN)


Επιμόρφωση εκπαιδευτικών (EL)
Ειδική Αγωγή (EL)
Επιλογές εκπαιδευτικών (EL)
teacher choices (EN)
special education (EN)
teacher training (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Ελληνική γλώσσα

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 1: Πρακτικά 6ου Συνεδρίου; 781-798 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 1: 6th Conference Proceedings; 781-798 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Ιωάννης Μπικάκης (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.