see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΔΕΠΥ και Συμβουλευτική γονέων (EL)
ADHD and Counseling Parents (EN)

Νικολαου, Oλυμπία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-24


Ο όρος ‘διαταραχή ελλειμματικής προσοχής / υπερκινητικότητα’ (ΔΕΠ-Υ) αναφέρεται σε παιδιά και ενήλικες, που αντιμετωπίζουν σοβαρές συμπεριφορικές και γνωστικές δυσκολίες σε σημαντικούς τομείς , όπως στις διαπροσωπικές σχέσεις, στο σχολείο, στην εργασία και στην οικογένεια, Τα παιδιά με ΔΕΠΥ συχνά απογοητεύουν δασκάλους, γονείς και συμμαθητές. Απορρίπτονται, αγνοούνται. Προκαλούν μεγάλη πίεση σ’ αυτούς με τους οποίους αλληλεπιδρούν.Οι Δευτερογενείς επιπτώσεις της ΔΕΠΥ οφείλονται στον τρόπο με τον οποίο οι άλλοι χειρίζονται /συμπεριφέρονται στο παιδί που συχνά βιώνει απόρριψη, συναισθηματικά προβλήματα, χαμηλή αυτοεκτίμηση, απόσυρση, που μπορεί να οδηγήσουν σε διαταραχές διαγωγής. Η αποτελεσματική αντιμετώπιση στηρίζεται στη δημιουργία και διατήρηση στενής σχέσης συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και δασκάλων. Η εξέλιξη του παιδιού περιορίζεται αν οι γονείς δεν είναι συνεργάτες, δεδομένου ότι γνωρίζουν το παιδί τους καλύτερα από τον καθένα.Η στήριξη και ενδυνάμωση των γονέων μέσω της συμβουλευτικής, είναι λοιπόν καθοριστικής σημασίας. Οι παρεμβάσεις βασίζονται στα δυνατά στοιχεία και τις ανάγκες τις οικογένειας. Με τη βοήθεια της συμβουλευτικής οι γονείς μαθαίνουν μέσω της ενδυνάμωσης νέους θετικούς τρόπους εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος και πρόσβαση σε εξωτερικές πήγες υποστήριξης όπως η κοινότητα (EL)
The term "attention deficit disorder / hyperactivity disorder" refers to children and adults experiencing serious behavioral and cognitive difficulties in important areas such as interpersonal relationships, school, work, and family. Children with ADHD often Disappoint teachers, parents and classmates. Disapproved, ignored. They exert great pressure on those with whom they interact. The secondary effects of ADHD are due to the way others behave / behave in a child who often experiences rejection, emotional problems, low self-esteem, withdrawal, which can lead to behavioral disorders. Effective treatment is based on creating and maintaining a close relationship of co-operation between family and teachers. The development of the child is limited if the parents are not partners as they know their child better than anyone. Supporting and empowering parents through counseling is therefore crucial. Interventions are based on the strengths and needs of the family. With the help of counseling, parents learn through empowering new positive ways alternative ways of dealing with the problem and accessing external support such as the community (EN)


ενδυνάμωση (EL)
Συμβουλευτική γονέων (EL)
empowerment (EN)
ADHD (EN)
Parent counseling (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Greek

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 2: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; 860-874 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 2: 6th Conference Proceedings; 860-874 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Oλυμπία Νικολαου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)