Investigation of incentives and student learning strategies in Greece and Central and Northern European countries

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερεύνηση των κινήτρων και των στρατηγικών μάθησης φοιτητών στην Ελλάδα και σε χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης (EL)
Investigation of incentives and student learning strategies in Greece and Central and Northern European countries (EN)

Ομήρου, Αγνή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-24


Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται τα κίνητρα και οι στρατηγικές μάθησης φοιτητών από την Ελλάδα και από χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Στην έρευνα συμμετείχαν 570 φοιτητές από την Ελλάδα, 42 φοιτητές από τη Σκωτία και 26 φοιτητές από τη Γερμανία. Στους συμμετέχοντες χορηγήθηκε το Αναθεωρημένο Ερωτηματολόγιο Δύο Παραγόντων για τη Διεργασία της Μελέτης, η Κλίμακα Στρατηγικών Ακαδημαϊκής Αυτοϋπονόμευσης και το Ερωτηματολόγιο για τα Κίνητρα Μάθησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές που προέρχονται από κοινωνίες με μικρή απόσταση ισχύος και φοιτούν σε πανεπιστήμια τα οποία υιοθετούν προσεγγίσεις διδασκαλίας επικεντρωμένες στο μαθητή τείνουν να αυτορυθμίζονται περισσότερο από τους άλλους φοιτητές και, αντίθετα με τις ερευνητικές υποθέσεις, χρησιμοποιούν πιο επιφανειακές προσεγγίσεις μάθησης. Αυτό αποδόθηκε στον αυξημένο φόρτο εργασίας που απαιτούν τα πανεπιστήμια της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Δεν βρέθηκαν σημαντικές διαφυλικές διαφορές ως προς την επιλογή στρατηγικών μάθησης από τους φοιτητές. Επίσης φάνηκε ότι οι φοιτητές των θεωρητικών σχολών χρησιμοποιούν βαθιές προσεγγίσεις μάθησης περισσότερο από όλους τους άλλους φοιτητές. Οι φοιτητές με την καλύτερη ακαδημαϊκή επίδοση τείνουν να αυτορυθμίζονται και να χρησιμοποιούν βαθιές προσεγγίσεις μάθησης περισσότερο από τους υπόλοιπους φοιτητές ενώ είχαν τις μικρότερες τιμές στην κλίμακα της αυτοϋπονόμευσης. Τα ευρήματα συζητούνται με βάση τη βελτιστοποίηση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος σε σχέση με τα κίνητρα μάθησης στα πλαίσια των σύγχρονων πολυπολιτισμικών πανεπιστημίων. (EL)
This research explores the motivations and strategies of student learning from Greece and from central and northern European countries. The survey involved 570 students from Greece, 42 students from Scotland and 26 students from Germany. Participants were given the Revised Two Study Factors, the Academic Academic Autonomic Scale Scale and the Learning Incentive Questionnaire. The results showed that students coming from low-power societies and studying at universities that adopt student-centered teaching approaches tend to be more self-regulated than other students and, unlike research cases, use more superficial learning approaches. This was attributed to the increased workload required by universities in central and northern Europe. No significant differences in the choice of student learning strategies were found. It also appeared that students of theoretical schools use profound learning approaches more than all other students. Students with the best academic performance tend to self-regulate and use profound learning approaches more than the rest of the students while they have the lowest values on the scale of self-hypothesis. Findings are discussed on the basis of optimizing the academic environment in relation to learning incentives in modern multicultural universities. (EN)


φοιτητές (EL)
Προσεγγίσεις μάθησης (EL)
διαπολιτισμική έρευνα (EL)
στρατηγικές αυτορρύθμισης (EL)
στρατηγικές αυτοϋπονόμευσης (EL)
self-regulatory strategies (EN)
Learning approaches (EN)
self-financing strategies (EN)
students (EN)
intercultural research (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Greek

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 2: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; 977-994 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 2: 6th Conference Proceedings; 977-994 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Αγνή Ομήρου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)