see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μετανάστες μαθητές προκλήσεις στην ελληνική εκπαίδευση (EL)
Migrant pupils challenge Greek education (EN)

Παυλής, Δημήτρης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-11-24


Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρούμε τη βιβλιογραφική διερεύνηση των παραγόντων εκείνων, που επιδρούν στη διαδικασία ενσωμάτωσης των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στα σχολεία μας. Στόχος μας είναι, να ανιχνεύσουμε τις αιτίες μιας σειράς προβλημάτων, που συνδέονται με τη σχολική πορεία αυτών των μαθητών. Η μη αποτελεσματική αντιμετώπιση των οποίων, συχνά τους οδηγεί στην περιθωριοποίηση και τον σχολικό αποκλεισμό. Για το σκοπό αυτό, εστιάζουμε το ενδιαφέρον μας στο θεσμικό, επιστημονικό και, παιδαγωγικό συγκείμενο εντός του οποίου, πραγματοποιείται η εκπαίδευση των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών της χώρας μας. Επίσης, επιχειρούμε να εξετάσουμε τις ιδιαιτερότητες των μεταναστών μαθητών και τους λόγους που τους οδηγούν συχνά στη σχολική αποτυχία και τον κοινωνικό αποκλεισμό. (EL)
In this work we attempt the bibliographic exploration of those factors that influence the process of integrating foreign and repatriated students into our schools. Our goal is to trace the causes of a series of problems associated with the school course of these students. Inappropriate treatment, often leading them to marginalization and school exclusion. For this purpose, we focus on the institutional, scientific and pedagogical context in which the education of foreign and repatriated students of our country takes place. We also try to look at the peculiarities of immigrant pupils and the reasons that often lead them to school failure and social exclusion. (EN)


κοινωνικός αποκλεισμός (EL)
ενσωμάτωση (EL)
παλιννοστούντες μαθητές (EL)
σχολικός αποκλεισμός (EL)
repatriated students (EN)
integration process (EN)
social exclusion (EN)
educational exclusion (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Greek

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 2016 Αρ. 2: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; 1079-1096 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 2016 No. 2: 6th Conference Proceedings; 1079-1096 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Δημήτρης Παυλής (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)