Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
E-Locus Ιδρυματικό Καταθετήριο
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων

Φραγκιουδάκη, Ειρήνη Ν

text
Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες


Ελληνική γλώσσα

2005


Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.