Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

This item is provided by the institution :
University of Crete   

Repository :
E-Locus Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

Καραμπατσάκη, Πολυξένη

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2003



Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)