Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

 
This item is provided by the institution :
University of Crete
Repository :
E-Locus Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

Καραμπατσάκη, Πολυξένη

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Πανεπιστήμιο Κρήτης (EL)
University of Crete (EN)

Greek

2003


Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Οικονομικών Επιστημών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)