Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη
Στρατηγική αντιπροσώπευση, διοικητικά κίνητρα, επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη και ανταγωνισμός στην αγορά προϊόντος σε ένα ολιγοπωλιακό περιβάλλον : θα πρέπει οι επιχειρήσεις να αναθέτουν σε μάνατζερς τη λήψη αποφάσεων για επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.