Γνωστική παρεμβολή ως συνάρτηση προσανατολισμών στο στόχο σε παιδιά με και χωρίς υπερκινητικότητα : μια πειραματική μελέτη με τη χρήση του συναισθηματικού stroop
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Γνωστική παρεμβολή ως συνάρτηση προσανατολισμών στο στόχο σε παιδιά με και χωρίς υπερκινητικότητα : μια πειραματική μελέτη με τη χρήση του συναισθηματικού stroop
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Γνωστική παρεμβολή ως συνάρτηση προσανατολισμών στο στόχο σε παιδιά με και χωρίς υπερκινητικότητα : μια πειραματική μελέτη με τη χρήση του συναισθηματικού stroop
Γνωστική παρεμβολή ως συνάρτηση προσανατολισμών στο στόχο σε παιδιά με και χωρίς υπερκινητικότητα : μια πειραματική μελέτη με τη χρήση του συναισθηματικού stroop
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.