Design, development, evaluation of educational material in the unit "Theseus" covered in the school subject of history, using the method of distance learning for third grade students of primary school

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Crete   

Αποθετήριο :
E-Locus Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ σε μαθητές Γ΄Δημοτικού στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Ιστορίας : Ο Θησέας
Design, development, evaluation of educational material in the unit "Theseus" covered in the school subject of history, using the method of distance learning for third grade students of primary school

Καμαριανάκη, Μαρία

Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Παπαβασιλείου Ευάγγελος

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2022-11-19


Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως σκοπό το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Ιστορίας «ο Θησέας». Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματικό εργαλείο για τον εκπαιδευτικό ή ως υποστηρικτικό εργαλείο για την αυτόνομη μάθηση των μαθητών. Για τη δημιουργία του αξιοποιήθηκαν οι Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης του Mayer, αξιοποιήθηκε το ψηφιακό εργαλείο h5p καθώς και η πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμησή του διεξήχθη ποιοτική έρευνα η οποία περιελάμβανε δύο μέρη. Το ένα μέρος αφορούσε την αποτίμηση από ειδικούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και το άλλο την αποτίμηση από εκπαιδευτικούς ΠΕ70. Χρησιμοποιήθηκαν και στις δυο έρευνες ερωτηματολόγια ανοικτών – κλειστών ερωτήσεων. Η δειγματοληψία στην πρώτη έρευνα ήταν σκόπιμη και συγκεκριμένα «δειγματοληψία ειδικών» και στη δεύτερη «σκόπιμη δειγματοληψία ευκολίας», ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος «Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου». Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, ανταποκρίνεται στους στόχους του Προγράμματος Σπουδών, υπάρχει εγκυρότητα στο περιεχόμενό του και οι εκπαιδευτικοί είναι διατεθειμένοι να το χρησιμοποιήσουν στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ενότητας «ο Θησέας». (EL)
The purpose of this dissertation was to design, develop and evaluate educational material in the unit "Theseus", covered in the school subject of History, using the method of distance learning, for third grade students of Primary School. This material can be used as a supplementary tool for teachers or as a support tool for students' independent learning. It was based on Mayer’s Principles of Multimedia Learning and the h5p software and the Chamilo platform were used, as well. A qualitative research, including two parts, was carried out in order to assess it. The one part involved its evaluation by distance learning specialists and the other its evaluation by Primary school teachers. Questionnaires with open-ended and closed-ended questions were used in both surveys. Purposive sampling, specifically "experts sampling", was used in the first survey and "purposive convenience sampling" in the second, while "Quality Content Analysis" method was used to analyze data. The results of the research showed that the principles and methodology of distance learning apply to the educational material. Furthermore, the educational material is created in accordance with the Principles of Multimedia Learning, it meets the goals and objectives of the Curriculum, its content is valid and teachers are willing to use it while teaching "Theseus". (EN)


Distance learning methodology
Distance learning material
Distance learning
Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό
Μεθοδολογία της ΕξΑΕ
Theseus
Διδακτική Ιστορίας – Μυθολογίας
Θησέας
Teaching History - Mythology

Ελληνική γλώσσα





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.