Σχεδιασμός και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού, για την εκμάθηση της κινησιολογίας του χορού Σάλσα, για μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης / Στυλιανή Ανδριανάκη.

This item is provided by the institution :
University of Crete   

Repository :
E-Locus Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Design and evaluation of interactive educational material for learning Salsa dance for students in the 5th and 6th grade of primary school
Σχεδιασμός και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού, για την εκμάθηση της κινησιολογίας του χορού Σάλσα, για μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης / Στυλιανή Ανδριανάκη.

Ανδριανάκη, Στυλιανή

Κωστίδης Κωνσταντίνος
Καρβούνης Λάμπρος
Τρούλη Καλλιόπη

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2024-03-30


Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τον σχεδιασμό και την αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Υλικού για την εκμάθηση της κινησιολογίας του χορού Σάλσα, για μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει δημιουργηθεί τηρεί τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Για τη δημιουργία και σχεδίαση του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο H5P, το οποίο ενσωματώθηκε στο ανοικτό ψηφιακό περιβάλλον του Chamilo. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιήθηκε από τρεις εκπαιδευτικούς ειδικούς της ΕξΑΕ, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν δύο ερωτηματολόγια ανοικτού τύπου σχετικά με το αν το εκπαιδευτικό υλικό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αν αυτό έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό είναι κατάλληλο για την εκμάθηση του χορού Σάλσα, είναι εύχρηστο και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ. Ενώ, οι ειδικοί που το αξιολόγησαν προτείνουν την ενίσχυση των διδακτικών ενοτήτων με εισαγωγικές δραστηριότητες και την ύπαρξη περισσότερων ηχητικών στοιχείων στο θεωρητικό σκέλος του ΕΥ. Τέλος έκριναν σημαντικό να δίνονται οδηγίες για τη χρήση του forum, ώστε να γίνεται ορθή επικοινωνία χρήστη-εκπαιδευτικού. (EL)
The present study aims at designing and evaluating educational material for the learning of kinesiology during dancing salsa. It concerns pupils of 5th and 6th grade of Primary School. Such material has been created in compliance with the distant learning methodology. For its creation and design the H5P tool was employed, after incorporated into the Chamilo LMS (Learning Management System). Its evaluation was done with the means of qualitative research joined by three (3) distance learning experts. Research data derived from questionnaires that included open - ended questions regarding whether the educational material adheres to the principles and methodology of distance education and if it has been created in accordance with the principles of Multimedia Learning. Results showed that the aforementioned material is not only suitable for learning to dance salsa, but also useful, as well as in accordance with the distance learning methodology. However, the experts who evaluated it suggest enhancing the teaching units with introductory activities and incorporating more auditory elements into the theoretical part of the educational material. Finally, they deemed it important to provide instructions for the use of the forum to ensure proper user-educator communication. (EN)


Distance education
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
Χορός
ΤΠΕ
Digital educational material
Κίνηση
Dance school
Creativity

Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)