Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο

This item is provided by the institution :
Πανεπιστήμιο Κρήτης   

Repository :
E-Locus Ιδρυματικό Καταθετήριο   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Multiple intelligence and writing skills. Effects of differentiated teaching of argumentative writing based on multiple intelligences on cognitive, metacognitive and emotional level
Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου. Επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο

Βασαρμίδου, Δέσποινα

Ι. Σπαντιδάκης
Ε. Βασιλάκη
Ε. Σκούρτου

Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
text

2014



Θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης
Multiple Intelligence Theory
Μεταγνωστική γνώση-δεξιότητες
Writing self-image
Συγγραφικές δεξιότητες
Argumentative text/writing
Writing skills
Επιχειρηματολογική γραφή
Metacognitive knowledge-skills
Κοινωνικογνωστικές-κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις γραπτού λόγου
Συγγραφική αυτο-εικόνα
Socio-cognitive/socio-cultural approaches of writing

Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)