Μεταναστευτική πολιτική και εκπαιδευτική πολιτική για τα παιδιά των μεταναστών (1990-2005) : η μεταξύ τους σχέση

This item is provided by the institution :
University of Crete   

Repository :
E-Locus Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μεταναστευτική πολιτική και εκπαιδευτική πολιτική για τα παιδιά των μεταναστών (1990-2005) : η μεταξύ τους σχέση

Σφακάκης, Δημήτριος

Πυργιωτάκης, Ιωάννης
Χουρδάκης, Αντώνης
Δαμανάκης, Μιχάλης

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2007


Με την παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να εξεταστεί η στά- ση της ελληνικής πολιτείας απέναντι στη νέα μεταναστευτική πραγματικότητα. Κατά πόσο λοιπόν η χώρα ήταν έτοιμη να δεχθεί τα μεταναστευτικά ρεύματα από τις γειτονικές χώρες και τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης και ποια νομοθετικά μέτρα πάρθηκαν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανέκυψαν στην ελληνική κοινωνία. Η μεταναστευτική πολιτική επομένως και η εκπαιδευτική πολιτική για παιδιά μεταναστών που χαράχτηκαν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις κατά την δεκαπενταετία 1990-2005 τίθενται υπό διερεύνηση και ερμηνευτική προσέγγιση στην ερευνητική αυτή προσπάθεια. Εξετάζουμε δηλαδή τα ζητήματα αυτά που ανακύπτουν μέσα από την συζευκτική ή διαζευκτική σχέση που υπάρχει μεταξύ της μεταναστευτικής νομοθεσία και της εκπαιδευτικής νομοθεσίας για τα παιδιά μεταναστών. (EL)
The present work becomes effort to examine the attitude of Greek state toward the new immigratory reality. How much therefore the country was ready to accept the immigratory currents from the neighbouring countries and the countries of Eastern Europe and which legislative measures were taken for the confrontation of problems that emerged in the Greek society. The immigratory political consequently and educational policy for children of immigrants that were engraved by the each governments at years 1990-2005 they are placed under investigation and explanatory approach in this inquiring effort. We examine that is to say this questions that emerge through the conjunctive or disjunctive relation that exists between immigratory legislation and also educational legislation for the children of immigrants. (EN)


Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)