Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Κρήτης   

Αποθετήριο :
E-Locus Ιδρυματικό Καταθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας

Λεμπιδάκη, Αικατερίνη

Πουρκός, Μάριος

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2015



Συνεκπαίδευση
Inclusion
Ποιοτική μεθοδολογία
Ειδική αγωγή
Inclusive education
Students with disabilities
Autism
Μαθητές με αναπηρία
Ένταξη
Qualitative methodology
Εθνογραφική μεθοδολογία
Students with spesial needs
Ethnographic methodology
Special education
Αυτισμός

Ελληνική γλώσσα





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.