Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας

This item is provided by the institution :
University of Crete   

Repository :
E-Locus Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το ζήτημα της συνεκπαίδευσης τυπικών και αυτιστικών μαθητών : Μελέτη περίπτωσης σε μια τάξη Α' Δημοτικού στη βάση της Εθνογραφικής Μεθοδολογίας

Λεμπιδάκη, Αικατερίνη

Πουρκός, Μάριος

text
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

2015



Συνεκπαίδευση
Inclusion
Ποιοτική μεθοδολογία
Ειδική αγωγή
Inclusive education
Students with disabilities
Autism
Μαθητές με αναπηρία
Ένταξη
Qualitative methodology
Εθνογραφική μεθοδολογία
Students with spesial needs
Ethnographic methodology
Special education
Αυτισμός

Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)