ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (EL)
DEVELOPING A COOPERATION FRAMEWORK BETWEEN PARENTS, STUDENTS AND TEACHERS IN MATHEMATICS (EN)

Γεωργιάδου - Καμπουρίδου (Barbara Georgiadou - Kabouridis), Βαρβάρα
Μπατζακλή (Marianna Mpartzakli), Μαριάννα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Μελέτη περιπτώσεων (EL)
Case studies (EN)

2018-10-08


Η εργασία αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης έρευνας που αφορά την ποιό τητα στην εκπαίδευση και εστιάζει στη συνεργασία εκπαιδευτικού και γο νέων, η οποία θεωρείται ως ένας από τους παράγοντες που συντελούν στην επίτευξη ποιοτικής εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, στην παρούσα εργασία εξετάζουμε τους τρόπους με τους οποίους οι γονείς των παιδιών μιας πρώτης τάξης δημοτικού ήρθαν σε επαφή με τις διδακτικές πρακτικές της εκπαιδευ τικού της τάξης και διερευνούμε πώς αυτή η εμπειρία επηρέασε τις πρακτι κές που οι ίδιοι χρησιμοποιούσαν για την υποστήριξη των παιδιών τους στα μαθηματικά στο σπίτι. Οι τρόποι ήταν: α) άτυπες συζητήσεις με την εκπαι δευτικό στο σχολείο και β) απογευματινές συναντήσεις-εργαστήρια που ορ γάνωνε η εκπαιδευτικός για τους γονείς και τα παιδιά στο σχολείο. Ανάλογα με τις υποστηρικτικές μεθόδους που εφάρμοζαν οι γονείς εντάχθηκαν στις εξής ομάδες: α) γονείς των οποίων οι πρακτικές υποστήριξης ήταν στην ίδια κατεύθυνση με τον τρόπο που η εκπαιδευτικός δίδασκε τα Μαθηματικά στο σχολείο, β) γονείς οι οποίοι, παράλληλα με πρακτικές παρόμοιες με αυτές της εκπαιδευτικού, χρησιμοποιούσαν και δικές τους πρακτικές για να βοη θήσουν τα παιδιά τους. Από την ανάλυση προέκυψε ότι οι γονείς αναγνώ ρισαν τη σημασία εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων προκειμένου να κατανοήσουν τα παιδιά μαθηματικές έννοιες και να επιλύσουν προβλήματα, και τελικά πρόσφεραν βοήθεια στα παιδιά τους στο σπίτι επιδιώκοντας τη μάθηση μέσα από τη δραστηριότητα. (EL)
This study refers to a research project concerning quality in education. It examines the collaboration between teachers and parents, which is considered to be one of the factors that contribute to the qualitative education. Particularly, the ways in which the parents of Yl pupils came into contact with the classroom teacher's practices are presented and the impact of this experience on the parents ' practices of supporting their children in mathematics at home is investigated. The ways were: a) informal conversations with the teacher at school, b) afternoon lab meetings organized by the teacher for parents and children at school. We distinguished two categories regarding the parents' supporting methods: a) parents who supported their children alongside the teacher's teaching practices and b) parents who used their own supporting methods as well as those compatible with the teacher's. The parents recognized the positive influence of the alternative teaching methods on children's understanding ofmathematical concepts by supporting their learning through activity. (EN)


υποστήριξη γονέων (EL)
υποστήριξη στα Μαθηματικά (EL)
ποιότητα (EL)
εναλλακτικές διδακτικές πρακτικές (EL)
alternative teaching practices (EN)
support for mathematics (EN)
quality (EN)
parents' support (EN)

Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών

Ελληνική γλώσσα

Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (EL)


1791-292X
2585-2272
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών; Αρ. 2 (2008): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ; 51 - 70 (EL)
Research in Mathematics Education; No. 2 (2008): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ; 51 - 70 (EN)

Copyright (c) 2018 Barbara Georgiadou - Kabouridis, Marianna Mpartzakli (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.