• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   64   αποτελέσματα
     
    Ενημέρωση για το περιοδικό Editorial Note
    Δημιουργός: Τζεκάκη (Marianna Tzekaki), Μαριάννα, Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Χαρούλα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Mathematics Education, κοινωνικο- πολιτισμικές θεωρήσεις, Διδακτική των Μαθηματικών, sociocultural
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Δυσκολίες Μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου Στην Αντιμετώπιση Ανισώσεων Α΄Βαθμού Difficulties of secondary students in solving inequations of 1st degree
    Δημιουργός: Ζαχάρος (Kostas Zacharos), Κώστας, Παπακωστόπουλος (Spyros Papakostopoulos), Σπύρος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: λεκτική διατύπωση, inequal relations, inequations, ανισώσεις, symbolism, Mathematics Education, verbal formulation, συμβολισμός, Διδακτική των Μαθηματικών, ανισοτικές σχέσεις
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συστηματική αποτύπωση Διδακτικών Προσεγγίσεων σε Τάξεις Μαθηματικών του Δημοτικού Σχολείου από φοιτητές/τριες Παιδαγωγικού Τμήματος Systematic depiction of Teaching Approaches of Classes of Primary Mathematics by students of Pedagogical Department
    Δημιουργός: Πιπίνος (Giorgos Pipinos), Γιώργος, Χιονίδου-Μοσκόφογλου (Maria Chionidou- Mosckofoglou), Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: αποτύπωση διδακτικών προσεγγίσεων στα Μαθηματικά, κονστρουκτιβιστικό μοντέλο, Mathematics Education, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, teaching approaches, constructive model Driver & Oldham (1986), teaching strategies Beck (1998)., πρακτικές ασκήσεις φοιτητών/τριών, Διδακτική των Μαθηματικών, διδακτικές στρατηγικές
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Μέτρηση εμβαδού, από νήπια, μέσω της κάλυψης επιφάνειας με χρήση βοηθητικών μέσων Preschoolers Measuring area by covering surface with auxiliary means
    Δημιουργός: Σκουμπουρδή (Crisanthi Skoumbourdi), Χρυσάνθη, Παπαϊωάννου-Στραβολαίμου (Dimitra Papaioannou- Stravolaimou), Δήμητρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: μέτρηση επιφάνειας, κοινωνική αλληλεπίδραση, Mathematics Education, measuring area, interpretive framework, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΥΠΡΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ BELIEFS OF CYPRUS TEACHERS ABOUT TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS ININ DIVERSIFIED LANGUAGE AND CULTURAL ENVIRONMENTS
    Δημιουργός: Ξενοφώντος (Konstantinos Xenofontos), Κωνσταντίνος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: μετανάστες μαθητές, διδασκαλία μαθηματικών, πεποιθήσεις εκπαιδευτικών, Mathematics Education, immigrant pupils, mathematics teaching, teachers’ beliefs, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ THE USE OF THE COUNTING BOARD IN KINDERGARTEN’S MATHEMATICS
    Δημιουργός: Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpourdi), Χρυσάνθη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: απαρίθμηση, νήπια, counting board, γονείς, ανάλυση αριθμού, decomposition of numbers, kindergarten teachers, Διδακτική των Μαθηματικών, verbal problems, λεκτικά προβλήματα, conservation, εκτίμηση ποσοτήτων, Mathematics Education, αριθμητήριο, enumeration, νηπιαγωγοί, διατήρηση ποσότητας, subitizing, parents
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΜΦΥΛΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α’ SCIENTIFIC DISCOURSES AND GENDER REPRESENTATIONS IN SCHOOL MATHEMATICS MAGAZINE EUCLID A
    Δημιουργός: Στάμου (Anastasia Stamou), Αναστασία, zioga, Aggeliki, Χρονάκη (Anna Chronaki), Άννα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: προοδευτικός λόγος, gender, Critical Discourse Analysis, φύλο, Διδακτική των Μαθηματικών, εκπαιδευτικοί λόγοι, school mathematic, Κριτική Ανάλυση Λόγου, παραδοσιακός λόγος, traditional discourse, progressive discourse, σχολικά μαθηματικά, Mathematics Education, pedagogic discourses
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ SCHOOL, MATHEMATICS AND FAMILY UNDER SYSTEMIC APPROACH: A CASE STUDY
    Δημιουργός: Νικολαντωνάκης (Kostas Nikolantonakis), Κώστας, Καρκαζή (Elena Karkazi), Έλενα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Μαθηματικά, Σχολείο, Οικογένεια, Συστημική, Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών, Mathematics, School, Family, Systemic
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΟΙ ΝΟΕΡΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΕΚΑΔΑΣ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α' ΚΑΙ Β ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ MENTAL CALCULATIONS IN THE PROCESS OF OVER PASSING THE FIRST TEN NUMBERS: STRATEGIES AND PERFORMANCES OF 1RST AND 2ND GRADE STUDENTS
    Δημιουργός: Καραντζής (Ioannis Karantzis), Ιωάννης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: mental strategies, elementary school, mental calculations, νοερός υπολογισμός, Mathematics Education, νοερές στρατηγικές, Διδακτική των Μαθηματικών, δημοτικό σχολείο
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ VISUALISATION IN EARLY CHILDHOOD: A TEACHING INTERVENTION
    Δημιουργός: Παπαντωνίου (Afroditi Papantoniou), Αφροδίτη, Τζεκάκη (Marianna Tzekaki), Μαριάννα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: sense of «depth» in the perspective of representations, visualization, οπτικοποίηση, Teaching intervention in early childhood, Διδακτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση, έννοια προοπτικής, perspective of real world objects, Mathematics Education, αντίληψη οπτικών γωνιών, Διδακτική των Μαθηματικών, έννοια βάθους, αναπαραστάσεις
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ CHARACTERISTICS OF DEEP APPROACH IN THE LEARNING OF MATHEMATICS: A CASE STUDY OF EXCEPTIONAL COMPETENT STUDENTS
    Δημιουργός: Μπεμπένη (Maria Bempeni), Μαρία, Καλδρυμίδου (Maria Kaldrymidou), Μαρία, Βαμβακούση (Xenia Vamvakousi), Ξένια
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: learning approach, βαθιά προσέγγιση στη μάθηση, mathematics, δείκτες, μαθηματικά, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, secondary education, Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών, indicators
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ MODELLING PROBLEMS OF STATISTICAL REASONING
    Δημιουργός: Μελετίου - Μαυροθέρη (Maria Meletiou- Mavrotheri), Μαρία, Serrado Bayes, Ana, Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Έφη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Inferential Statistics, Μοντελοποίηση, Dynamic Statistics Software, Model Eliciting Activities, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, Επαγωγική Στατιστική, Δυναμικά Στατιστικά Εργαλεία, Modelling, Informal Statistical Inference
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ INVESTIGATING THE UNDERSTANDING OF GRAPHS BY STUDENTS IN SECOND CHANCE SCHOOL THROUGH TEACHING INTERVENTION
    Δημιουργός: Κοντογιάννη (Aristoula Kontogianni), Αριστούλα, Τάτσης (Konstantinos Tatsis), Κωνσταντίνος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: εκπαίδευση ενηλίκων, αριθμητισμός, adult education, ερμηνεία γραφημάτων, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, numeracy, statistical literacy, graph interpretation, στατιστικός γραμματισμός
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ASPERGER: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ MANAGING TASKS IN THE CONTEXT OF THE ASPERGER SYNDROM: A CASE STUDY
    Δημιουργός: Καλαβάσης (Fragiskos Kalavasis), Φραγκίσκος, Νούλης (Ioannis Noulis), Ιωάννης, Καφούση (Sonia Kafousi), Σόνια
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Aspeger syndrom, πολλαπλασιασμός, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, multiplication, σύνδρομο Asperger, primary education, MATHEMATICS EDUCATION
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ THE DEVELOPMENT OF INFORMAL STATISTICAL THINKING IN YOUNG STUDENTS
    Δημιουργός: Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Έφη, Μελετίου - Μαυροθέρη, Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Επαγωγικός Συλλογισμός, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, TinkerPlots, Στατιστική Σκέψη, Statistics education research, Informal statistical inference, TinkerPlots®, Δυναμικό Λογισμικό, MATHEMATICS EDUCATION
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ‘ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ’ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ IN(EX)CLUSION IN MATHEMATICS AND THE FABRICATION OF THE MODERN CITIZEN
    Δημιουργός: Valero, Paola
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: ένταξη, Λόγος (discourse), αποκλεισμός, In(ex)clusion, Mathematics Education, power in mathematics education, poststructuralism, Διδακτική των Μαθηματικών, μεταδομισμός, εξουσία στη ΜΕ, discourse
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Εισαγωγή Introduction
    Δημιουργός: Πίττα-Πανταζή (Dimitra Pitta-Pantazi), Δήμητρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ενημέρωση για το περιοδικό
    Δημιουργός: Πόταρη (Despoina Pottari), Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ένα μοντέλο για τον προσδιορισμό της γονεϊκής εμπλοκής των Ελλήνων γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους στα Μαθηματικά A model for determining parenting involvement of Greek parents in their children's Mathematics Education
    Δημιουργός: Χαράλαμπος Λεμονίδης (Charalambos Lemonidis), Χαράλαμπος, Τσακιρίδου (Eleni Tsakiridou), Ελένη, Μαρκαδάς (Sotiris Markadas), Σωτήρης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Mathematics Education, Εμπλοκή γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους, Μαθηματικά, Δημοτικό σχο- λείο, Σχολική επίδοση, Διδακτική των Μαθηματικών, Parental involvement in children's education, Mathematics, Primary school, School achievement
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ 3-6 ΕΤΩΝ SUBITIZING FROM 3-6 YEARS OLD CHILDREN
    Δημιουργός: Καφούση (Sonia Kafousi), Σόνια
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: άμεση εκτίμηση ποσοτήτων, Mathematics Education, προσχολική ηλικία, Διδακτική των Μαθηματικών, early childhood education, subitizing
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΑΠΟ ΤΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ FROM REALISTIC CONTENTS TO MATHEMATICAL MODELS. THE CASE OF LINEAR FUNCTIONS IN GRADE 10
    Δημιουργός: Κόμης (Vasilis Komis), Βασίλης, Ζαχάρος (Kostas Zacharos), Κώστας, Μικρώνη (Eirini Mikroni), Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: άλγεβρα, γραμμικές συναρτήσεις, Linear function, Word problems, senior high school, Διδακτική των Μαθηματικών, λεκτικά προβλήματα, Algebra, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, graphical representation, Problem solving, Mathematics Education, γραφικές αναπαραστάσεις
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
    Δημιουργός: Φιλίππου (Giorgos Philippou), Γιώργος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
    Δημιουργός: Πόταρη (Despoina Potari), Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ή ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ; ΑΥΘΟΡΜΗΤΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΡΗΤΟΤΗΤΑ ARITHMETIC APPROACH OR GEOMETRICAL ACCURACY? SPONTANEOUS CONCEPTIONS OF TWELVE YEARS OLD STUDENTS TOUCHING IRRATIONALITY
    Δημιουργός: Κόσυβας (Giorgos Kosyvas), Γιώργος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: spontaneous perceptions, «Μένων», irrationality, illusion of linearity., ψευδαίσθηση γραμμικότητας, Διδακτική των Μαθηματικών, διαφανής/αδιαφανής δεκαδική αναπα­ράσταση, approximation of square root of a number, διπλασιασμός του τετραγώνου, αρρητότητα, "Meno", Mathematics Education, transparent/non-transparent decimal represen­tation, duplicating the square, αριθμητικοποίηση μεγεθών, arithmetisation of magnitudes, αυθόρμητες αντιλήψεις, προσέγγιση της τετραγωνικής ρίζας αριθμού
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
    Δημιουργός: Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Χαρούλα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Mathematics Education, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΤΟ 2015 MATHEMATICAL KNOWLEDGE OF STUDENTS OF 6TH GRADE IN 1998 AND 2015
    Δημιουργός: Κασσώτη (Olga Kassoti), Όλγα, Κλιάπης (Petros Kliapis), Πέτρος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Comparative Analysis, Achievement Tests, Μαθηματική εκπαίδευση, Μαθηματικές επιδόσεις, Συγκριτική μελέτη, Γραπτές δοκιμασίες μέτρησης επίδοσης, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, Mathematics Education, Mathematics Achievement
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ PICTURE BOOKS AND ACTIVITIES OF REPEATIVE SHARING AND TODDLERS’ ACTIONS
    Δημιουργός: Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpurdi), Χρυσάνθη, Παρακευή - Τσαμπίκα (Crisanthi Paraskevi - Tsampika), Χρυσάνθη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: προβλήματα μερισμού, partitive division, picture book, kindergartners, quotative division, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, εικονογραφημένο βιβλίο, προβλήματα μέτρησης, Repetitive sharing, επαναλαμβανόμενες μοιρασιές, νήπια
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ EVALUATION IN MATHEMATICS: ASPECTS OF CONCEPTUALISATION OF TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION
    Δημιουργός: Κλώθου (Anna Klothou),  Άννα, Σακονίδης (Xaralambos Sakonidis), Χαράλαμπος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: αξιολόγηση, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, evaluation conceptualisation teachers, αντιλήψεις εκπαιδευτικών, MATHEMATICS EDUCATION
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η Έννοια του Γεωμετρικού Στερεού: Ψυχολογική, Επιστημολογική και Διδακτική Προσέγγιση The concept of geometric shapes: an psychological, epistemological and teaching approach
    Δημιουργός: Μαρκόπουλος (Christos Markopoulos), Χρήστος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: geometric shapes, epistemological approach, επιστημολογική ανάλυση, Mathematics Education, γεωμετρικά σχήματα, Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Εισαγωγικό Σημείωμα
    Δημιουργός: Κολέζα (Evgenia Koleza), Ευγενία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Διδακτική των Μαθηματικών
    Περιοδικό : Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
    Συλλογή: Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2021 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ