ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΟΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΟΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. (EL)

Αυγέρη, Θεοδώρα Φώτιος
Βαμβακούση, Ξένια

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-05-31


Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια εμπειρική μελέτη με στόχο τη διερεύνηση πτυχών της Μαθηματικής Γνώσης για τη Διδασκαλία εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με 15 εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που κλήθηκαν να αξιολογήσουν απαντήσεις υποθετικών μαθητών σε ερωτήματα σχετικά με την πυκνή διάταξη των ρητών αριθμών, να εξηγήσουν τον τρόπο σκέψης των μαθητών, και να δώσουν ανατροφοδότηση. Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν αδυναμίες όσον αφορά την Κοινή και την Εξειδικευμένη Γνώση του Περιεχομένου, τη Γνώση του Περιεχομένου και των Μαθητών και τη Γνώση του Περιεχομένου και της Διδασκαλίας. (EL)


Ρητός αριθμός (EL)
Μαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία (EL)
αρχή του επομένου (EL)
πυκνότητα (EL)

Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών

Greek

Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (EL)


1791-292X
2585-2272
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών; Αρ. 16 (2022); 26 - 45 (EL)
Research in Mathematics Education; No. 16 (2022); 26 - 45 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Copyright (c) 2022 Θεοδώρα Φώτιος Αυγέρη, Ξένια Βαμβακούση (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)