RECONTEXTUALIZATIONS DURING THE IMPLEMENTATION OF A NEW MATHEMATICS CURRICULUM IN PRIMARY SCHOOL

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΛΑΙΣΙΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (EL)
RECONTEXTUALIZATIONS DURING THE IMPLEMENTATION OF A NEW MATHEMATICS CURRICULUM IN PRIMARY SCHOOL (EN)

Σακονίδης, Χαράλαμπος
Klothou, Anna

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-05-31


Οι αναπλαισιώσεις που πραγματοποιούνται κατά την πορεία αξιοποίησης ενός Προγράμματος Σπουδών των Μαθηματικών (ΠΣ) προσδιορίζονται από τους διαφορετικούς λόγους (discourses) από τους οποίους αντλούν στοιχεία οι εκπαιδευτικοί, για να αποδώσουν νόημα στις μαθηματικές διεργασίες που υποστηρίζονται. Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι λόγοι δεκατριών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο μιας ημιδομημένης συνέντευξης που πραγματοποιήθηκε μετά από την ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής ενός νέου/ μεταρρυθμιστικού ΠΣ των Μαθηματικών (2011-2012) στο σχολείο τους. Η ανάλυση των δεδομένων ανέδειξε αντιφάσεις στον λόγο των εκπαιδευτικών που μπορούν να αποδοθούν στις διαδικασίες αναπλαισίωσης, οι οποίες ενεργοποιήθηκαν στην προσπάθεια εξοικείωσής τους με το περιεχόμενο και την εφαρμογή του νέου ΠΣ και υποδεικνύουν ασυνέπειες εντός ή μεταξύ των ποικίλων λόγων που έχουν στη διάθεσή τους. (EL)
The recontextualizations that take place during the implementation of a Mathematics Curriculum are identified through the different discourses from which the teachers draw on to make sense of the mathematical processes supported. In this paper, the discourses of thirteen primary school teachers are investigated in the context of a semi-structured interview conducted after the pilot implementation of a new/ reformed Mathematics Curriculum (2011-2012) in their school. The data analysis revealed contradictions in the teachers’ discourse that can be attributed to the recontextualizing processes that were activated in their efforts to familiarize themselves with the content and implementation of the Mathematics Curriculum and suggest inconsistencies within or between the various discourses available to them. (EN)


αναπλαισίωση (EL)
Πρόγραμμα Σπουδών Μαθηματικών (EL)
Λόγοι (EL)
Mathematics curriculum (EN)
recontextualization (EN)
discourses (EN)

Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών

Greek

Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (EL)


1791-292X
2585-2272
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών; Αρ. 16 (2022) (EL)
Research in Mathematics Education; No. 16 (2022) (EN)

Copyright (c) 2022 Anna Klothou, Χαράλαμπος Σακονίδης (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)