Development of mobile augmented reality digital games to develop infants' spatial ability using a map

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας σε φορητές συσκευές για την ανάπτυξη της χωρικής ικανότητας των νηπίων με τη χρήση χάρτη (EL)
Development of mobile augmented reality digital games to develop infants' spatial ability using a map (EN)

Markouzis, Dimitrios
Fesakis, Giorgios

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-12-18


Ο προσανατολισμός και η μετακίνηση στο χώρο έχουν καθοριστική σημασία για τον άνθρωπο. O άνθρωπος, μετακινείται καθημερινά σε γνωστές και άγνωστες διαδρομές στις οποίες χρησιμοποιεί χωρικές πληροφορίες. Η ανάπτυξη της χωρικής ικανότητας των νηπίων έχει σημαντικές θετικές συνέπειες για την γνωστική τους ανάπτυξη γενικότερα και τις μελλοντικές επιδόσεις τους στα πεδία STEAM. Επίσης, μια από τις τεχνολογίες αιχμής που χρησιμοποιούν οι ηλεκτρονικές φορητές συσκευές (ταμπλέτες και κινητά τηλέφωνα) είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality - AR), η οποία αξιοποιεί την αυτόματη εύρεση της τοποθεσίας του χρήστη προβάλλοντας του εξατομικευμένες πληροφορίες στην οθόνη της συσκευής του ανάλογα με το συγκείμενο και τις πληροφορίες κατάστασης του χρήστη. Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται δυο ερευνητικές διδακτικές παρεμβάσεις με βάση το χάρτη και την AR για φορητές συσκευές στις οποίες μελετήθηκε επίδραση της χρήσης τους στην ανάπτυξη της χωρικής ικανότητας προσανατολισμού των νήπιων. Τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά και δείχνουν πως τέτοιες εφαρμογές όταν είναι κατάλληλα σχεδιασμένες μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της χωρικής σκέψης καθώς επίσης και την ανάγνωση και χρήση του χάρτη από τα νήπια. (EL)
Orientation and movement in space are crucial for humans. People move daily in known and unknown routes in which they use spatial information either by recalling it from their memory or by decoding verbal instructions or symbolic means, e.g. maps. The development of infants' spatial capacity has important positive effects for their cognitive development in general and their future performance in STEAM. Furthermore, one of the cutting-edge technologies used by mobile devices is the augmented reality (AR), which utilizes the automatic finding of the users’ location by displaying personalized information on the screen of their device according to their options (e.g. moving in space). In the present study, two research didactic interventions based on the map and AR for mobile devices are presented. The aim of the interventions is to investigate the effect of their use on the development of the spatial ability of infants. The results are encouraging and show that properly designed applications can help infants to develop spatial thinking, map reading and use (EN)


χάρτης (EL)
νηπιαγωγείο (EL)
επαυξημένη πραγματικότητα (EL)
φορητές συσκευές (EL)
χωρική σκέψη (EL)

Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών

Greek

Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (EL)


1791-292X
2585-2272
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών; Αρ. 17 (2023): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΕΝ.Ε.ΔΙ.Μ.) (EL)
Research in Mathematics Education; No. 17 (2023): RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (G.A.R.M.E.) (EN)

Copyright (c) 2023 ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΟΥΖΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΕΣΑΚΗΣ (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)