Διαφήμιση και γάλα: ανάλυση και σύγκριση διαφημίσεων του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων στις δεκαετίες του 1930, 1960, 1990

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2000 (EL)
Διαφήμιση και γάλα: ανάλυση και σύγκριση διαφημίσεων του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων στις δεκαετίες του 1930, 1960, 1990

Γαλάνη, Κωνσταντίνα
Γιαζιτζή, Θεοπίστη

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

μάρκετινγκ
Διαφήμιση - Ελλάδα
γάλα
γαλακτοκομικά προϊόντα
Τηλεοπτική διαφημίση - Τροφή
Διαφήμιση
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2000


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.