Διανύουμε μία εποχή υψηλών ταχυτήτων και μεγάλων αλλαγών. Ιδιαίτερα τιςτελευταίες δεκαετίες έχουν σημειωθεί εκπληκτικοί πρόοδοι στον τεχνολογικό τομέα. Πληθώρα από τις αλλαγές αυτές, είχαν άμεσο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο ζουν, εργάζονται και ψυχαγωγούνται. Εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα, οι δορυφόροι και το διαδίκτυο, επιτρέπουν στον άνθρωπο να παραμένει σε σταθερή επαφή με άλλους σε μεγαλύτερες αποστάσεις, ακόμα και σε πιο απομακρυσμένα μέρη. Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν σε πολλές περιπτώσεις, αλλάξει δραστικά τοντρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο γύρω τους. Αυτό διότι με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να επικοινωνήσουν σε κάποιον που μπορεί να βρίσκεται στην άλλη μεριά της υδρογείου με αστραπιαία ταχύτητα, να αποκτήσει πρόσβαση σε μία πληθώρα πληροφοριών ή και να γίνει ακόμα άβαταρ σε έναν ψηφιακό κόσμο δικής του δημιουργίας. Σε έναν κόσμο που αποτελείται από 0 και 1, τα βιντεοπαιχνίδια προσφέρουνμοναδικές ευκαιρίες μέσω της διαδραστικοτητας τους με τον κόσμο τους, κάνοντάς τα ένα μοναδικό μέσο μετάδοσης. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά και ασχολείται με την ανάλυση και την σχεδίαση παιχνιδιών τρόμου που ήταν μία ιδιαίτερη δημοφιλή κατηγορία από την αρχές της δεκαετίας του 90 (όπου και πρωτοεμφανίστηκε), μέχρι και σήμερα. Πραγματοποιήθηκε αναδρομή τόσο στο υλικοτεχνικό κομμάτι των κονσολών, τόσο και στα γραφικά, ενώ στη συνέχεια έγινε αναφορά στις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν. Βασικός στόχος της αποτελεί η αξιοποίηση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τη δημιουργία ενός ρεαλιστικού περιβάλλοντος, τόσο στο οπτικό κομμάτι των γραφικών, όσο και στην ατμόσφαιρα. Στα πλαίσια υλοποίησής της, έγινε ηχρήση του προγράμματος Unity και του Vegas Pro, για τη συντέλεση των ήχων.
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Natural Sciences ▶ Computer and Information Sciences Computer Science
(EN)