δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Οι πρακτικές του ψηφιακού marketing και η συγκριτική τους ανάλυση στο περιβάλλον του σύγχρονου customer relationship management
Η παρούσα εργασία διατίθεται για τις δυνατότητες του διαδικτυακού marketing και τις σημερινές δυνατότητες της αγοράς εργασίας. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα να τεθεί ένα μεγάλο πλαίσιο διαχείρισης των νέων δυνατοτήτων του, ώστε ο κλάδος του να οδηγηθεί με μια αρκετά οικονομικά συναγωνιστική διαφημιστική καμπάνια ούτως ώστε να καταφέρει να αυξηθούν τα εργαλεία του ελέγχου και να δημιουργηθεί ένας χαμηλός προϋπολογισμός. Αφού εποπτεύεται και παρακολουθείται η επένδυση των διαφημιστικών καμπανών έχει οδηγηθεί ολόκληρη η κατάσταση σε ένα νέο στιλ επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Στη συνέχεια αναφέρεται αναλυτικά η μεθοδολογία της έρευνας, παρατίθενται πίνακες και γραφήματα που αναφέρουν τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων με σκοπό την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Τέλος, ακολουθούν τα συμπεράσματα της τρέχουσας έρευνας και στο παράρτημα παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο στο οποίο στηρίχθηκε η παρούσα μελέτη.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Οι πρακτικές του ψηφιακού marketing και η συγκριτική τους ανάλυση στο περιβάλλον του σύγχρονου customer relationship management
Οι πρακτικές του ψηφιακού marketing και η συγκριτική τους ανάλυση στο περιβάλλον του σύγχρονου customer relationship management
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.