Οι πρακτικές του ψηφιακού marketing και η συγκριτική τους ανάλυση στο περιβάλλον του σύγχρονου customer relationship management

This item is provided by the institution :
Harokopio University   

Repository :
Library and Information Center ESTIA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι πρακτικές του ψηφιακού marketing και η συγκριτική τους ανάλυση στο περιβάλλον του σύγχρονου customer relationship management

Σαμσωνίδη, Λιουντμίλα, Κύριλλος

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2022-08-01


Η παρούσα εργασία διατίθεται για τις δυνατότητες του διαδικτυακού marketing και τις σημερινές δυνατότητες της αγοράς εργασίας. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα να τεθεί ένα μεγάλο πλαίσιο διαχείρισης των νέων δυνατοτήτων του, ώστε ο κλάδος του να οδηγηθεί με μια αρκετά οικονομικά συναγωνιστική διαφημιστική καμπάνια ούτως ώστε να καταφέρει να αυξηθούν τα εργαλεία του ελέγχου και να δημιουργηθεί ένας χαμηλός προϋπολογισμός. Αφού εποπτεύεται και παρακολουθείται η επένδυση των διαφημιστικών καμπανών έχει οδηγηθεί ολόκληρη η κατάσταση σε ένα νέο στιλ επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Στη συνέχεια αναφέρεται αναλυτικά η μεθοδολογία της έρευνας, παρατίθενται πίνακες και γραφήματα που αναφέρουν τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων με σκοπό την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Τέλος, ακολουθούν τα συμπεράσματα της τρέχουσας έρευνας και στο παράρτημα παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο στο οποίο στηρίχθηκε η παρούσα μελέτη.

Οικονομία

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
μάρκετινγκ
Επιχείρηση
διαδίκτυο

Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)