Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς: η περίπτωση των παιχνιδιών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Αποθετήριο :
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΣΤΙΑ
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2002 (EL)
Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς: η περίπτωση των παιχνιδιών

Περικλέους, Αναστασία

graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

Consumer behavior
καταναλωτική συμπεριφορά
Advertising and children
Διαφήμιση
εμπόριο
παιχνίδια
Advertising
Καταναλωτική συμπεριφορά
Διαφήμιση και παιδιά

Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (EL)
Harokopio University (EN)

2002


Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.