Οικονομικές Δαπάνες για την Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα και στην Κύπρο την Τετραετία 2015-2019

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ελληνικός Οργανισμός Πολιτικών Επιστημόνων (ΕΟΠΕ)   

Αποθετήριο :
HAPSc Policy Briefs Series  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οικονομικές Δαπάνες για την Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα και στην Κύπρο την Τετραετία 2015-2019 (EL)
Financial Expenditure for the Public Higher Education in Greece and Cyprus during 2015-2019 (EN)

Maris, Georgios
Maloina, Stamatia

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-12-31


Η οικονομική κρίση που επηρέασε την Ελλάδα και την Κύπρο είναι μια περίοδος που αξίζει να μελετηθεί και αν αναλυθεί σε διάφορους τομείς διακυβέρνησης. Μια χρονικά σημαντική περίοδος και συγκεκριμένα από το έτος 2015 έως το 2019 όπου πραγματοποιήθηκαν τα σημαντικότερα γεγονότα. Αυτά τα γεγονότα επηρέασαν την δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση και στις δύο χώρες. Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να καταγράψει και να συγκρίνει τις δαπάνες των κεντρικών τραπεζών, και για τις δύο χώρες,και να εξάγει συμπεράσματα. Η μελέτη παρουσιάζει πρωτότυπα ευρήματα διότι αν ανατρέξουμε σε παλιότερες έρευνες δεν υπάρχουν αναφορές για το συγκεκριμένο θέμα. Μας βοηθάει να αποκτήσουμε εικόνα για το σύνολο της κατάστασης στην δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, οι ερευνητές που μελετάνε στοιχεία αυτής μπορούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις μελλοντικές έρευνες τους. (EL)
The economic crisis that affected Greece and Cyprus is a period that deserves to be studied and analyzed in various areas of governance. An important period of time namely from the year 2015 to 2019 where the most important events took place. These events affected public higher education in both countries. The purpose of this particular study is to document and compare central bank spending, for both countries, and draw conclusions. The study presents original findings because if we look at earlier researches there are no reports on this specific topic. It helps us get a picture of the whole situation in public higher education. Thus, researchers who study elements of this can enrich their knowledge and future research (EN)


Δαπάνες (EL)
Κεντρική Κυβέρνηση (EL)
Κύπρος (EL)
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Ελλάδα (EL)
Greece (EN)
Higher Education (EN)
Cyprus (EN)
Expenditure (EN)
Central Government (EN)

HAPSc Policy Briefs Series

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Association of Political Scientists (HAPSc) (EN)


2732-6586
2732-6578
HAPSc Policy Briefs Series; Τόμ. 4 Αρ. 2 (2023): HAPSc Policy Briefs Series; 154-162 (EL)
HAPSc Policy Briefs Series; Vol. 4 No. 2 (2023): HAPSc Policy Briefs Series; 154-162 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Copyright (c) 2023 Georgios Maris, Stamatia Maloina (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.