Ηγεσία και υποκίνηση ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο [bέρευνα σε ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Θεσσαλονίκη]

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ηγεσία και υποκίνηση ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο [bέρευνα σε ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Θεσσαλονίκη]

Κιολέ, Αναστασία

Σταυρινούδης, Θεόδωρος

masterThesis

2010
2015-11-18T09:03:02Z


Ο άνθρωπος είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο σε μία επιχείρηση και ιδιαίτερα σε μία ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς αποτελεί τη βάση η οποία κάνει την επιχείρηση ανταγωνιστική στο σύγχρονο περιβάλλον. Είναι κοινά αποδεκτό λοιπόν, ότι η επιτυχία σε μία επιχείρηση πηγάζει από τον άνθρωπο. Επιτυχία θα αποφέρει η αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων σε αυτή, η οποία αύξηση εξαρτάται από την υποκίνηση των εργαζομένων αλλά και την ικανότητα τους η οποία εξαρτάται από τη μόρφωση, την εμπειρία, την εκπαίδευση, ωστόσο, η βελτίωση της είναι διαδικασία μακροχρόνια αντίθετα η υποκίνηση μπορεί να βελτιωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες του Τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Προσωπικού σε κάθε επιχείρηση λοιπόν είναι η υποκίνηση των εργαζομένων και η επαγγελματική τους ικανοποίηση. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα του Τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Προσωπικού σε μία επιχείρηση είναι οι ηγετικές ικανότητες των διοικητικών στελεχών της. Ο στόχος των υπεύθυνων του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού είναι να κατευθυνθεί σωστά η συμπεριφορά των εργαζομένων με απώτερο σκοπό να αναγνωρίζονται πρόθυμα και εθελοντικά από τους υφισταμένους τους ότι άξια κατέχουν τη θέση του ηγέτη και όχι μονάχα εξαιτίας της δύναμης και της εξουσίας που πηγάζουν από τη θέση αυτή. Επομένως έχει διαπιστωθεί κατά πόσο έχουν σημαντικό ρόλο τα κίνητρα εργασίας στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζόμενων, κατανοώντας τη σημασία της επαγγελματικής ικανοποίησης και χρησιμοποίησής της ως μοχλό ανάπτυξης. Τέλος, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σημασία και ο ηγετικός ρόλος του υπεύθυνου ανθρώπινου δυναμικού στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς επίσης και ο εντοπισμός των κινήτρων των ξενοδοχειακών υπαλλήλων, η αναφορά στους εργασιακούς παράγοντες που τους δυσαρεστούν, η σύνδεση των κινήτρων και της επαγγελματική ικανοποίησης.


Ξενοδοχειακός κλάδος
Υποκίνηση
Ηγεσία

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)