Στρατηγική μάρκετινγκ στον τουρισμό-η περίπτωση της Λήμνου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Στρατηγική μάρκετινγκ στον τουρισμό-η περίπτωση της Λήμνου (EL)

Δαγκλή, Δέσποινα

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού. (EL)

masterThesis

Tourism (EL)
Τουρισμός (EL)
Στρατηγική μάρκετινγκ (EL)
Σχέδιο μάρκετινγκ (EL)
Marketing strategy (EL)
Marketing plan (EL)


2007


2015-11-18T09:03:05Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.