Προβολή των τουριστικών προορισμών της Ελλάδας και της Τουρκίας από μη ιδιωτικούς φορείς μέσω internet

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Προβολή των τουριστικών προορισμών της Ελλάδας και της Τουρκίας από μη ιδιωτικούς φορείς μέσω internet

Πετρά, Τσαμπίκα

Τσάρτας, Πάρις

masterThesis

2006
2015-11-18T09:03:09Z


Η εργασία αυτή παραθέτει στοιχεία για την εξέλιξη της τεχνολογία, το internet και τη συμβολή του στην τουριστική βιομηχανία. Στη συνέχεια αναλύει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και της Τουρκίας αντίστοιχα, μελετώντας στοιχεία προσφοράς και ζήτησης για τις δύο χώρες. Τέλος αξιολογεί τις μη ιδιωτικές ιστοσεκίδες των δύο χωρών, εξάγοντας συμπεράσματα για την επικρατούσα κατάσταση


Αξιολόγηση ιστοσελίδων
Προώθηση στο internet
Ελλάδα
Τουρκία
Greece
Turkey
Internet promotion
Site evaluation

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)