Η πρόκληση του διαδικτύου ως εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της παραλίας Κατερίνης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of the Aegena   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Hellanicus   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η πρόκληση του διαδικτύου ως εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της παραλίας Κατερίνης

Παπανικολάου, Βίκη Ολίβια

Χρήστου, Ευάγγελος

masterThesis

2009
2015-11-18T09:03:22Z


Η τουριστική βιομηχανία επωφελείτο παραδοσιακά του Διαδικτύου στα πλαίσια αποτελεσματικής στρατηγικής και εσωτερικής λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων που την απαρτίζουν. Εντούτοις, όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται ότι η χρήση του Διαδικτύου στον τουρισμό είναι και θα παραμείνει κυρίαρχη, δεδομένου ότι η αξιοποίησή του είναι κρίσιμη για τη στρατηγική διαχείριση των επιχειρήσεων. Η εν λόγω διπλωματική, σκοπό έχει να προσεγγίσει το θέμα του διαδικτυακού Μάρκετινγκ στον τουρισμό και την στάση των μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων απέναντι στη σύγχρονη αυτή τάση. Συγκεκριμένα, προσπαθεί να προσεγγίσει και να εξηγήσει τη δραστηριοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων αυτού του τύπου σε θέματα προώθησης και επικοινωνίας Μάρκετινγκ με τη χρήση του Διαδικτύου. Επιχειρεί να εντοπίσει τις αιτίες αλλά και τις πιθανές επιπτώσεις που η συγκεκριμένη προσέγγιση μπορεί να έχει στις ίδιες τις επιχειρήσεις. Τα ευρήματα της έρευνας τα οποία αποτέλεσαν αναπόσπαστο τμήμα της διπλωματικής, προήλθαν από ένα ευρύ φάσμα δευτερογενών πηγών καθώς και από πρωτογενή έρευνα πεδίου. Περισσότερες από 100 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην περιοχή της Παραλίας Κατερίνης ερευνήθηκαν μέσα από ένα δομημένο αναλυτικό ερωτηματολόγιο. Κεντρικός στόχος του ερωτηματολογίου ήταν η καταγραφή και αξιολόγηση της υιοθέτησης, αξιοποίησης και ανάπτυξης των εργαλείων του διαδικτυακού Μάρκετινγκ για την προώθηση των επιχειρήσεων και την επικοινωνία με τους πελάτες. Επιπλέον στόχο είχε τον εντοπισμό του επιπέδου πληροφόρησης, καθώς και τη γενική στάση και συμπεριφορά των συγκεκριμένων επιχειρήσεων σε θέματα διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Ταυτόχρονα προσπάθησε να εντοπίσει τους λόγους που μπορούν να ενθαρρύνουν ή να αποτρέψουν τα ξενοδοχειακά καταλύματα προς την κατεύθυνση αυτή. Ο συνδυασμός της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων της έρευνας, έδωσαν τη δυνατότητα να παραχθούν χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με τη χρήση του Διαδικτύου από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Παράλληλα, κάτω από το πρίσμα των ευρημάτων συνιστώνται προτάσεις με σκοπό την υποστήριξη της υιοθέτησης και αποτελεσματικής αξιοποίησης του Διαδικτύου και αφετέρου περαιτέρω δραστηριοποίηση, με την επισήμανση για τη χρησιμότητα, εφαρμογή και πλεονεκτήματα της διαδικτυακής παρουσίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.


Διαδίκτυο
Μάρκετινγκ
Προώθηση
Επικοινωνία
Internet
Marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σχεδιασμός Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.