Είναι ωραίο να είσαι άνδρας: ανδρικά καλλυντικά, φύλο και σεξουαλικότητα: μια ανθρωπολογική προσέγγιση στην κατανάλωση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Είναι ωραίο να είσαι άνδρας: ανδρικά καλλυντικά, φύλο και σεξουαλικότητα: μια ανθρωπολογική προσέγγιση στην κατανάλωση (EL)

Σερλέτη, Μαρία - Τηλέμαχος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας. Γυναίκες και Φύλα: Ανθρωπολογικές και Ιστορικές Προσεγγίσεις. (EL)

Η παρούσα διπλωματική εργασία «Ανδρικά καλλυντικά, Φύλο και Σεξουαλικότητα: Μία ανθρωπολογική προσέγγιση στην Κατανάλωση», αναφέρεται στη μελέτη του πεδίου της κατανάλωσης προϊόντων περιποίησης και συγκεκριμένα ανδρικών καλλυντικών. Τα κυριότερα ερευνητικά ζητήματα που αναλύονται στο παρόν εκπόνημα προέρχονται από το χώρο της Ανθρωπολογίας της Κατανάλωσης, των Φύλων, του Σώματος και τη μελέτη της Σεξουαλικότητας, όπως αυτά σχετίζονται με την περιποίηση και τη χρήση ή μη καλλυντικών προϊόντων. Ειδικότερα, μέσα από την ανάλυση σχετικών βιβλιογραφικών πηγών και του εθνογραφικού υλικού επιχειρείται η ανάδειξη των διαφόρων νοημάτων και σημασιών που λαμβάνουν κάθε φορά τα προϊόντα αυτά σε σχέση με τις εννοιολογήσεις του ανδρισμού και της θηλυκότητας και το πώς πλέον ορίζεται η κατανάλωση σε σχέση με τη χρήση των προϊόντων και της εμπειρίας των ίδιων των υποκειμένων απέναντί τους. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη διερεύνηση των κύριων ερευνητικών ερωτημάτων, ως μεθοδολογική προσέγγιση χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικές μέθοδοι έρευνας, με μεθοδολογικά εργαλεία τη συμμετοχική παρατήρηση στο χώρο του γυμναστηρίου το οποίο αποτέλεσε και το κύριο πεδίο έρευνας και συνεντεύξεις με ημιδομημένη ή μη δομημένη μορφή. Τα ζητήματα που προέκυψαν αναφέρονται στα όρια ανάμεσα στο «ανδρικό» και το «γυναικείο», τον «άνδρα» και την «αδερφή», το «παραδοσιακό» και το «μοντέρνο» και στη συσχέτιση των εννοιών αυτών με τις πραγματικότητες που διαμορφώνονται σύμφωνα με την είσοδο των ανδρών σε αυτόν το χώρο της κατανάλωσης, σκιαγραφώντας την έμφυλη διάσταση του θέματος.

masterThesis

Consumption (EL)
Beauty (EL)
Θηλυκότητα (EL)
Masculinity (EL)
Σεξουαλικότητα (EL)
Homosexuality (EL)
Γυναίκα (EL)
Προϊόντα περιποίησης (EL)
Femininity (EL)
Gender (EL)
Άνδρας (EL)
Κατανάλωση (EL)
Ομορφιά (EL)
Ανδρισμός (EL)
Καλλυντικά (EL)
Σώμα (EL)
Care products (EL)
Sexuality (EL)
Ομοφυλοφιλία (EL)
Cosmetics (EL)
Man (EL)
Φύλο (EL)
Woman (EL)
Body (EL)


2007


2015-11-18T10:03:25Z

Μυτιλήνη




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.