Εμπειρική μελέτη της παρουσίας της αυτοκινητοβιομηχανίας στο διαδίκτυο.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Εμπειρική μελέτη της παρουσίας της αυτοκινητοβιομηχανίας στο διαδίκτυο. (EL)

Ναθαναήλ, Κωνσταντίνος - Παναγιώτης
Αυγέρη, Αθανασία - Γεώργιος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. (EL)

Nowadays the Internet has become one of the most basic tools for search, promote, advertise, compare and evaluate both a product and a business. Not only small private companies but also large multinational corporations, businesses around the world intensify their efforts in order to exploit the opportunities which are offered by the Internet and new technologies try to gain a competitive advantage especially in the field of advertising. The necessity of businesses to promote themselves is becoming more urgent by the day.The objective of this thesis is to investigate the factors that affect both the Display Banner Ads and the Search Engine Advertisements which are part of the mechanism of online advertising of Google and it is called Google AdWords.Specifically, the contents of the thesis per capital are:In the first chapter general information for the electronic commerce are presented, the online advertising is analyzed and then the mechanism of advertising through search engines and collaborative websites through Google AdWords is described.In the second chapter an extensive literature review on the collection of literature is presented, and for the definition of the field that concerns the study .Finally a detailed presentation of the literature and of the hypotheses and objectives established through it.In the third chapter it is presented the analytical methodology that will be followed in the thesis.In the fourth chapter the results of the survey around the factors that affect the impact of online advertising in the internet are presented through tables of analysis performed in SPSS v.17.0.In the last chapter, the conclusions of the thesis are presented with details and it’ s contribution to the study of online marketing in companies of car sales, the limitations that occurred and some recommendations for future research.
Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικότερα εργαλεία αναζήτησης, προβολής, διαφήμισης, σύγκρισης και αξιολόγησης ενός προϊόντος ή μιας επιχείρησης. Από μικρές προσωπικές εταιρείες μέχρι μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο εντείνουν τις προσπάθειες τους για την εκμετάλλευση δυνατοτήτων που παρέχει το Διαδίκτυο (Internet) και οι νέες τεχνολογίες ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ιδιαιτέρα στον τομέα της διαφήμισης. Η ανάγκη προβολής κάθε επιχείρησης γίνεται όλο και πιο επιτακτική μέρα με την μέρα.Αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση εκείνων των παραγόντων που επηρεάζουν τόσο τις Display Banner Διαφημίσεις όσο και τις Search Engine Advertisements οι οποίες αποτελούν μέρος του μηχανισμού διαδικτυακής διαφήμισης της Google και ονομάζεται Google AdWords.Αναλυτικότερα, τα περιεχόμενα της εργασίας ανά κεφαλαίο είναι:Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναλύεται η διαδικτυακή ή ηλεκτρονική διαφήμιση και στη συνέχεια γίνεται μια περιγραφή του μηχανισμού διαφήμισης μέσω μηχανών αναζήτησης και συνεργατικών ιστοτόπων που γίνεται μέσω του Google AdWords.Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται εκτενής βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με τη συλλογή της βιβλιογραφίας, τον καθορισμό του πεδίου που μας αφορά και τέλος μια αναλυτική παρουσίαση της βιβλιογραφίας και των υποθέσεων και των στόχων που προκύπτουν μέσα από αυτή.Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η μεθοδολογία η οποία θα ακολουθηθεί στην παρούσα εργασία.Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας γύρω από τους παράγοντες που επηρεάζουν την απήχηση μιας ηλεκτρονικής διαφήμισης στο διαδίκτυο μέσω πινάκων από ανάλυση που πραγματοποιήθηκε στο SPSS v.17.0.Στο τελευταίο κεφάλαιο, παρατίθενται αναλυτικά τα συμπεράσματα της εργασίας και η συμβολής της στην μελέτη του διαδικτυακού μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων, οι περιορισμοί που προέκυψαν καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

masterThesis

Αποδοση διαφήμισης (EL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Διαδκτυακή διαφήμιση (EL)
Metrics (EL)
Μηχανη αναζήτησης (EL)
Click-through rate (EL)
Web advertising (EL)
E commerce (EL)
Αυτοκινητοβιομηχανία (EL)
Προώθηση προϊόντων (EL)
Google adwords (EL)
Automobiliity (EL)


2014


2015-11-18T10:39:50Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.