Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τους κινδύνους του διαδικτύου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για τους κινδύνους του διαδικτύου

Σκάλκος, Ανδρέας

Γκρίτζαλης, Στέφανος

masterThesis

2009
2015-11-18T10:40:10Z


Τα τελευταία χρόνια οι κίνδυνοι του Διαδικτύου και η αντιμετώπισή τους έχει αναδειχθεί ως ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολεί τις οργανωμένες κοινωνίες. Δεν είναι τυχαίο ότι η Ε.Ε έχει ανακηρύξει τη 10η Φεβρουαρίου του 2009 ως την «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου» στα πλαίσια μια γενικότερης εκστρατείας με στόχο να βοηθήσει τα παιδιά και τους νέους στην υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου, ούτως ώστε να επωφεληθούν από τις δυνατότητές του. Στην παρούσα διπλωματική εργασία δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση παιδιών ηλικίας 5 – 13 ετών που έρχονται σε επαφή με το Διαδίκτυο και τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε αυτό. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διδαχτούν τα παιδιά από μικρές ηλικίες ότι όπως «δεν ανοίγουμε την πόρτα σε ξένους», έτσι δεν «ανοίγουμε URLs τα οποία μπορεί να είναι επικίνδυνα». Στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό λογισμικό προσιτό σε άτομα μικρής ηλικίας το οποίο διδάσκει μέσω παιχνιδιού τον τρόπο που είναι δυνατόν να αποφεύγουμε τον κίνδυνο που προέρχεται από το phishing.

Internet and children
Internet--Security measures

Σημασιολογικές επιθέσεις
Semantic attacks
Διαδίκτυο
Phishing
Κίνδυνος
Games
Παιχνίδια
Παιδιά
Internet
Children

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.