Δημιουργία βάσης γνώσης για τη διαχείριση δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων σε ζητήματα τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Δημιουργία βάσης γνώσης για τη διαχείριση δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων σε ζητήματα τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) (EL)

Νικολάκης, Νίκος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. (EL)

Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής βάσης γνώσης για τη διαχείριση δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων σε θέματα τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ). Η βάση αυτή αναπτύχθηκε με σκοπό την ύπαρξη κριτηρίων αναφοράς για την αξιολόγηση και την περαιτέρω κατάρτιση δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίοι θα κληθούν να υποστηρίξουν τις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής γίνεται διερεύνηση των αντικειμένων της δεξιότητας, η οποία ορίζεται ως «η ικανότητα να εφαρμόσει και να χρησιμοποιήσει γνώση για να ολοκληρώσει καθήκοντα και να επιλύσει προβλήματα». Γίνεται ανάλυση βασικών εννοιών όπως οι δεξιότητες, οι ικανότητες, τα προσόντα, η διαχείριση δεξιοτήτων, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και παρουσιάζονται οι αντίστοιχοι ευρωπαϊκοί Οργανισμοί Προτυποποίησης και Ανάπτυξης Προδιαγραφών, καθώς και οι φορείς που εποπτεύουν την διαδικασία στη χώρα μας. Επίσης, παρουσιάζονται πολιτικές και πρωτοβουλίες στον χώρο της ανάπτυξης και διαχείρισης δεξιοτήτων που έχουν εμφανιστεί στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια Το υλικό της ψηφιακής βάσης γνώσης συγκεντρώθηκε με γνώμονα σημαντικά θέματα και βασικές αρχές της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία ορίζεται ως «ο μετασχηματισμός των εσωτερικών και εξωτερικών σχέσεων του δημόσιου τομέα μέσω των τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, με σκοπό την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη και τις επιχειρήσεις». Στο υλικό αυτό, λήφθηκαν υπόψη σημαντικά ζητήματα, όπως Διαλειτουργικότητα, Ασφάλεια και μελλοντική αναβάθμιση. Έχοντας σαν άξονα τα παραπάνω, ορίσαμε τις απαραίτητες δεξιότητες και ικανότητες που οφείλουν να έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι σε θέματα ΤΠΕ ώστε να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις των θέσεων εργασίας του δημόσιου τομέα που υπηρετούν. Τέλος, αναφέραμε τα συμπεράσματα και τις προτάσεις μας στα αποτελέσματα υλοποίησης και εφαρμογής της διαχείρισης ψηφιακών δεξιοτήτων και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, σε θέσεις εργασίας του δημόσιου τομέα.

masterThesis

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση (EL)
Skills (EL)
Διαχείριση Δεξιοτήτων (EL)
Δημόσιος τομέας (EL)
Δεξιότητες (EL)
Skills Management (EL)
EGovernment (EL)
Public sector (EL)


2009


2015-11-18T10:40:12Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.