Σχεδίαση και υλοποίηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού: "1940-1945, ηρωική αντίσταση της Ελλάδας"

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδίαση και υλοποίηση τρισδιάστατου εκπαιδευτικού παιχνιδιού: "1940-1945, ηρωική αντίσταση της Ελλάδας"

Βωβός, Νικόλαος - Γεώργιος

Βοσινάκης, Σπυρίδων

masterThesis

2012
2015-11-18T10:42:44Z


Ο παραδοσιακός τρόπος μάθησης με τη μορφή ενός καθηγητή, ο οποίος αποτελεί το φορέα της γνώσης και τους μαθητές σε θέση δέκτη, δεν είναι πλέον απόλυτα αποτελεσματικός, για να διδάξει ιστορία στους μαθητές. Εκτός όμως από αυτό, τα βιβλία ιστορίας, που υπάρχουν στα σχολεία, χρειάζονται βελτιώσεις, ώστε να γίνουν πιο φιλικά προς τους μαθητές. Έχει γίνει προσπάθεια να δοθεί λύση από κάποιους εκπαιδευτικούς, που προσπαθούν να δημιουργήσουν πιο διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό με εικόνες, ήχο και βίντεο. Τον τελευταίο καιρό έχουν χρησιμοποιηθεί παιχνίδια, για να βοηθήσουν στη λύση του προβλήματος. Με την παρούσα διπλωματική εργασία θα χρησιμοποιήσουμε τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται σήμερα για την ανάπτυξη τρισδιάστατων παιχνιδιών λαμβάνοντας υπόψη και την επιστημονική έρευνα πάνω στα εκπαιδευτικά παιχνίδια, ώστε βασισμένοι στο εγχειρίδιο Ιστορίας «Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου» της Γ΄ Λυκείου να δημιουργήσουμε ένα τρισδιάστατο εκπαιδευτικό παιχνίδι, το οποίο θα αναφέρεται στην ιστορική περίοδο 1940-1945.


Εκπαιδευτικό παιχνίδι
Τρισδιάστατο παιχνίδι
Game
3D games
Ιστορία
Edutainment games
History
Παιχνίδι

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. Σχεδίαση Διαδραστικών και Βιομηχανικών Προϊόντων και Συστημάτων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.