Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων στους ελληνικούς λιμένες

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικές δημοσίων σχέσεων στους ελληνικούς λιμένες

Καραμίγκου, Άννα

Λεκάκου, Μαρία

masterThesis

2012
2015-11-18T10:47:24Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα το διαχωρισμό των εννοιών μάρκετινγκ- δημοσίων σχέσεων, την ανάδειξη των στρατηγικών δημοσίων σχέσεων που εφαρμόζουν οι ελληνικοί οργανισμοί λιμένων καθώς και τις αντιλήψεις του Οργανισμού σχετικά με τις στρατηγικές επικοινωνίας βάσει ερωτηματολογίου.


Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Ελληνικά Λιμάνια
Στρατηγικές Επικοινωνίας
Public relations
Communications Strategy
Greek ports
Marketing

Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο ΝΑ.Μ.Ε.
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών. Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο ΝΑ.Μ.Ε..




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)