Έρευνα σχετικά με την πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Έρευνα σχετικά με την πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Καραγκούνη, Ευστρατία - Βασίλειος

Αθανασιάδης, Ηλίας

masterThesis

2010
2015-11-18T10:52:53Z


Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει και τα σύγχρονα παιδιά δεν έχουν καμία σχέση με τα παιδιά των προηγούμενων εποχών. Τα σημερινά τεχνολογικά επιτεύγματα είναι αποτελεσματικά, ευέλικτα, εύκολα στη χρήση τους γι' αυτό και εισβάλλουν στη ζωή των παιδιών και τη διαμορφώνουν ως προς την εκπαίδευση αλλά και στην καθημερινότητά της. Σκοπός αυτής της έρευνας λοιπόν είναι να δούμε στην πράξη κατά πόσο οι νέοι και νέες, μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου δυο μεγάλων νησιών αντιλαμβάνονται τις έννοιες των νέων τεχνολογιών και κατά πόσο εξοικειωμένοι είναι με αυτές. Επίσης, γίνεται μια προσπάθεια για να μάθουμε πώς βλέπουν τα παιδιά το μάθημα της Πληροφορικής στο πρόγραμμα σπουδών τους. Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη: στο πρώτο κάνουμε μια γενική επισκόπηση για την ραγδαία εξάπλωση των νέων τεχνολογιών σε άτομα νεαρής ηλικίας, το δεύτερο με τους Υπολογιστές στην εκπαίδευση και μια μικρή αναφορά στην ιστορία ένταξης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στα σχολεία, ενώ το τελευταίο έχει να κάνει με την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνα από τα ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν σε μαθητές Γυμνασίων σε Μυτιλήνη και σε Ρόδο.


Διαδίκτυο
Γυμνάσια
Rhodes
Mitilene
Ρόδος
Secontary school
Μυτιλήνη
Internet
Έρευνα
Information technology
Πληροφορική
Researching

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολιγιών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.