Παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: περιγραφή και αξιοποίηση σχετικών με τη διδασκαλία της γλώσσας λογισμικών: παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: περιγραφή και αξιοποίηση σχετικών με τη διδασκαλία της γλώσσας λογισμικών: παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

Σαραντινού, Χαρίκλεια - Ευστράτιος

Μιχάλης, Αθανάσιος

masterThesis

2009
2015-11-18T10:53:41Z


Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσέγγιση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη, με έμφαση την συμβολή τους στην ειδική αγωγή. Γίνεται μια γενική αναφορά στα λογισμικά της γενικής και ειδικής αγωγής και παρουσιάζεται και αξιολογείται, σύμφωνα με τα κριτήρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, το λογισμικό «Η Σπίθα, ο Κεραυνός και ο ύποπτος της οδού Ανέμων (1+)», το οποίο είναι σχεδιασμένο για μαθητές με κινητικά προβλήματα των άνω άκρων και αφορά στο γλωσσικό μάθημα. Με σκοπό την απόκτηση εμπειρίας εφαρμογής και τη διερεύνηση των ερωτημάτων που προέκυψαν από τη μελέτη του λογισμικού, επιχειρείται η εφαρμογή του σε μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για παιδιά με εγκεφαλική παράλυση Αργυρούπολης Αθηνών. Τέλος διατυπώνονται γενικά συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα και δράση.


Λογισμικά της ειδικής εκπαίδευσης
Λογισμικά της γενικής εκπαίδευσης
Software of special education
Software of general education
Μαθητές με κινητικά προβλήματα
New technologies
Students with disabilities
Νέες τεχνολογίες

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμης της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.