Μεταβλητές προσέλκυσης του ανθρώπινου δυναμικού στη βάση των "μικρών αγγελιών"

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μεταβλητές προσέλκυσης του ανθρώπινου δυναμικού στη βάση των "μικρών αγγελιών"

Μανουρά, Ελένη

Κωνσταντόπουλος, Νικόλαος

masterThesis

2007
2015-11-19T10:34:38Z


Στο όλο και αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων υπάρχει έντονη προσπάθεια από πλευράς διοίκησης να ανταπεξέλθει η κάθε επιχείρηση αποτελεσματικά σε προκλήσεις και απειλές που προέρχονται καθημερινά και ίσως επιβάλλονται από τον ανταγωνισμό. Ταυτόχρονα η δραστηριοποίηση κάθε επιχείρησης σε νέες αγορές συμβάλει στον αυξανόμενο και ανταγωνιστικό ρόλο του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού στην προσπάθεια που κάνουν οι επιχειρήσεις να διατηρήσουν την θέση τους και την αξία τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το τμήμα διοίκησης ανθρωπίνων πόρων (ΔΑΠ) να παρουσιάζεται όλο και πιο δυναμικά στην λειτουργία κάθε επιχείρησης. Το σύνολο των δραστηριοτήτων του συγκεκριμένου τμήματος όπως η φιλοσοφία, η πολιτική και η πρακτική παρέχουν στην επιχείρηση το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό. Το ανθρώπινο αυτό δυναμικό για να στρατολογηθεί χρειάζονται συγκεκριμένες δραστηριότητες όπως η επιτυχής προσέλκυση με ποικίλους τρόπους. Ο βασικός τρόπος προσέλκυσης, που είναι οι μικρές αγγελίες των εφημερίδων, είναι ο στόχος της παρούσας έρευνας. Μέσα από τις σύγχρονες θεωρίες και μεθόδους προσέλκυσης δίνεται η δυνατότητα στον αναγνώστη να καταλάβει τι είναι προσέλκυση εργαζομένων, ποιος είναι ο ρόλος της ΔΑΠ σε αυτόν τον τομέα ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται μικρές αγγελίες από εφημερίδες που εξειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα στην ελληνική αγορά, με βασικό αντικειμενικό στόχο να υποδειχτούν πόσες και ποιες από αυτές είναι δυναμικές αγγελίες και λειτουργούν προς όφελος της κάθε επιχείρησης που προβαίνει στην δημοσίευσή τους, και πόσες και ποιες είναι μη δυναμικές αγγελίες με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν προς όφελος της επιχείρησης. Πρέπει να αναφερθεί σε αυτό το σημείο ότι επιλέχθηκαν για την εκπλήρωση του σκοπού της παρούσας έρευνας οι τρεις σημαντικότερες εφημερίδες μικρών αγγελιών: • Χρυσή Ευκαιρία • Νέες αγγελίες • Καριέρα και για περίοδο πέραν της μιας εβδομάδας για να μπορούν να αποτελέσουν ικανοποιητικό δείγμα ενώ η περίοδος του μήνα Σεπτεμβρίου θεωρείται σαν ιδανική επιλογή. Η παρούσα έρευνα βάση των μεταβλητών που δομούν το θεωρητικό υπόβαθρό της, κατηγοριοποιεί τις μικρές αγγελίες και δίνει την ευκαιρία στον αναγνώστη να καταλάβει τι ισχύει και τι δεσπόζει στην ελληνική αγορά των μικρών αγγελιών προσέλκυσης εργαζομένων. Τέλος πρέπει να αναφερθεί ότι η παρούσα έρευνα μπορεί μέσα από τις θετικές και τις αρνητικές πλευρές της να αποτελέσει βάση για λεπτομερέστερες μελλοντικές εργασίες.


Classified advertisements
Newspaper Advertisment
Προσέλκυση Προσωπικού
Μικρές Αγγελίες
Recruitment

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Διοίκηση Επιχειρήσεων - ΜΒΑ.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)