Συστήματα εξυπηρέτησης σε εφαρμογές έξυπνων τηλεφώνων

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συστήματα εξυπηρέτησης σε εφαρμογές έξυπνων τηλεφώνων

Φρονιμάκη, Ευγενία

Μαύρη, Μαρία
Αγγελής, Βασίλειος
Κουφοδόντης, Ιάσων
Αγγελής, Βασίλειος - [email protected] - Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Επιστημών της Διοίκησης - Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κουφοδόντης, Ιάσων - [email protected] - Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Επιστημών της Διοίκησης - Διοίκησης Επιχειρήσεων

masterThesis

2014
2015-11-19T10:35:25Z


Η ανάγκη των χρηστών να αξιοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο, πέραν των βασικών χρήσεων ομιλίας και αποστολής μηνυμάτων, έγινε περισσότερο από ποτέ επιτακτική και η τεχνολογική ανάπτυξη εφηύρε τα «έξυπνα κινητά τηλέφωνα», τα οποία παρέχουν στους χρήστες τους πληθώρα εφαρμογών, μέσω της πρόσβασής τους στο διαδίκτυο, ακριβώς όπως θα έκαναν και με το προσωπικό τους υπολογιστή. Το κινητό τηλέφωνο λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας και οργάνωσης της καθημερινότητας των Ελλήνων, με το Internet μέσω της κινητής τηλεφωνίας να καθίσταται κυρίαρχη τάση και γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη. «Έξυπνα τηλέφωνα» δεν αγοράζουν μόνο οι νέοι ενήλικες και οι οικονομικά ευκατάστατοι άλλα άτομα με πληθώρα δημογραφικών χαρακτηριστικών, παρουσιάζοντας αλματώδη αύξηση στο χρόνο που σπαταλούν κατά την ενασχόλησή τους με τις εφαρμογές σε αυτά. Κύριο πλεονέκτημα των smartphones είναι οι απεριόριστες δυνατότητες καθώς και η δυνατότητα του χρήστη να τα προσαρμόσει στις δικές του ανάγκες. Τα φιλικά προς το χρήστη εργαλεία, του παρέχουν προστιθέμενη αξία χρήσης και ικανοποίηση, όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Η ικανοποίηση παρέχεται μέσω ποικίλων συναισθημάτων όπως η ευκολία χρήσης, η αποτελεσματικότητα, η εξοικονόμηση χρόνου, η ταχύτητα επικοινωνίας, η ευκολία πρόσβασης στο διαδίκτυο, η διασκέδαση, η κοινωνικοποίηση, η αποτελεσματική υποστήριξη του δικτύου και των υπηρεσιών σε περίπτωση βλάβης. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί και να καταγραφεί η αποδοχή και η χρήση από το κοινό, των εφαρμογών των έξυπνων τηλεφώνων που προσφέρονται σήμερα. Το ερωτηματολόγιο που σχεδιάστηκε είχε ως σκοπό να σκιαγραφήσει τις απόψεις και τάσεις που υπάρχουν γύρω από τις νέες μορφές εξυπηρέτησης καθώς και τις ανάγκες που υπάρχουν και πρόκειται να καλυφθούν με αυτόν τον τρόπο.
The need of users to utilize their mobile phone more than just calling or texting SMS, has become more urgent than ever and smartphones invented through technological development, which give users a variety of applications through Internet access, just as use their personal computer. The mobile phone becomes a way to communicate and organize everyday life of Greek people, as the Internet through mobile phones becomes mainstream and is constantly expanding. Smartphones are not only used by young adults or economically well off but also from people with variety of demographic characteristics, who spend much time to deal with its’ applications. The main advantage of smartphones is the limitless opportunities and the user's ability to adapt to their own needs. The user-friendly tools provide added value in use and satisfaction, as perceived by the customers. Satisfaction is provided through a variety of emotions such as ease of use, effectiveness, time saving, communication speed, ease of access to Internet, entertainment, socialization, effective support and service network in case of damages. The aim of this study is to examine the acceptance and use of the currently available applications in smartphones. The questionnaire was designed in order to outline people’s views and trends that exist around new forms of service and the needs that exist and will be covered in this way.


Ουρές αναμονής
Ικανοποίηση χρηστών
Έξυπνα κινητά τηλέφωνα
Smartphones
Satisfaction
Queueing Theory

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)