Διοίκηση ολικής ποιότητας στο δημόσιο τομέα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διοίκηση ολικής ποιότητας στο δημόσιο τομέα

Γερούτη, Σπυριδούλα

Κακούρης, Ανδρέας

masterThesis

2014
2015-11-19T10:35:28Z


Η συγγραφή της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγινε με σκοπό να εξεταστούν και να αναλυθούν οι πτυχές ενός άκρως επίκαιρου θέματος που αφορά στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Δημόσιο Τομέα. Εργαζόμενοι τριών ελληνικών τμημάτων του δημόσιου τομέα συμπλήρωσαν ατομικά ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Δημόσιο Τομέα, τις αρχές τις, την εφαρμογή της καθώς και τις απόψεις των εργαζομένων αναφορικά με την αντίληψή τους για την εσωτερική λειτουργία των δημόσιων τμημάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό των επιλεγμένων ελληνικών δημόσιων τμημάτων δεν ακολουθείται η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Παρατηρήθηκε επίσης ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ της ύπαρξης της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της εφαρμογής της από τους δημόσιους υπαλλήλους. Η έρευνα αποδεικνύει ότι υπάρχουν ορισμένες αδυναμίες όσον αφορά την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στους δημόσιους τομείς. Η Δημόσια Διοίκηση μπορεί να προχωρήσει σε ανασχεδιασμό της πολιτικής της και σε μια σειρά μεταρρυθμίσεων με σκοπό τη βελτίωση της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
The main goal of the present thesis is to investigate and analyze the aspects of a highly current issue related to Total Quality Management (TQM) in the Public Sector. Initially, the concept of quality, the analysis of TQM and its review are discussed. Subsequently, the thesis outlines the concept of the public sector and identifies the main differences with the private sector. Then, the public sector in Greece is analyzed. After, follows the presentation of Public Administration and the thesis studies the Greek Public Administration and its problems and weaknesses. In addition, the thesis examines the condition of New Public Administration and investigates the current trends. Then, the thesis studies TQM regarding the New Public Management, presents the measurement models of Total Quality Management in Public Administration and the dimensions of quality in public. Moreover, the implementation of TQM in New Public Management is discussed. Finally, the thesis analyses the results of the research that was conducted in three selected public departments in Greece, by the use of SPSS and shows the final conclusions.


Διοίκηση ολικής ποιότητας
Δημόσιος τομέας
Νέο δημόσιο μάνατζμεντ
Δημόσια διοίκηση
New public management
Total quality management

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.